Μεγάλη η έλλειψη γιατρών στο Κέντρο Υγείας Μουζακίου

 

  • Ενημέρωση από το Δήμαρχο Μουζακίου στον Υποδιοικητή της ΥΠΕ κ. Βενιζέλο


Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Κέντρο Υγείας Μουζακίου ανέφερε μετ’ επιτάσεως ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Γιώργος Κωτσός στη συνάντηση που είχε με τον  Υποδιοικητή της Υγειονομικής Περιφέρειας  κ. Μιχάλη Βενιζέλο.
Είναι γεγονός πως λόγω της έλλειψης γιατρών τα αγροτικά ιατρεία  υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την εξυπηρέτηση των κατοίκων όλων των χωριών και κυρίως των ηλικιωμένων που έχουν τακτική ανάγκη εξέτασης και συνταγογράφησης.
Επί πρόσθετα λόγων μακροχρόνιων αδειών παθολόγων του Κέντρου Υγείας ανακύπτει ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα καθώς θα είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν όλες οι εφημερίες με τους δύο εναπομείναντες  γιατρούς.
«Η έλλειψη γιατρών στο Κέντρο Υγείας Μουζακίου δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στην ιατρική κάλυψη των κατοίκων των χωριών μας κυρίως καθώς η παρουσία των γιατρών στα αγροτικά ιατρεία γίνεται όλο και πιο αραιά. Επί πρόσθετα πιλοφορούμαι πως δημιουργείται πρόβλημα στο Κέντρο Υγείας Μουζακίου και από τις μακροχρόνιες άδειες που πήραν παθολόγοι γιατροί και  αν δεν αντικατασταθούν άμεσα, θα δημιουργηθεί θέμα με τις εφημερίες» Δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός

Ευχές του Δημάρχου Μουζακίου κ. Γεωργίου Κωτσού, προς τους μαθητές των Πανελληνίων Εξετάσεων

«Καλή επιτυχία παιδιά!!!»

Εύχομαι σ’ όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές που από χθες μπήκαν  στο στίβο των Πανελληνίων Εξετάσεων καλή επιτυχία στους στόχους που έχουν θέσει.
Απαιτείται ψυχραιμία και δύναμη προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο των δυνατοτήτων και δεν πρέπει να διαφεύγει πως το άγχος λειτουργεί ανασταλτικά σ’ οποιαδήποτε λειτουργία μας.
Οι μαθήτριες και οι μαθητές μας θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι Πανελλήνιες Εξετάσεις αποτελούν ένα σημαντικό σταθμό για τη μετέπειτα εξέλιξή τους, όχι όμως τη μοναδική και τελευταία τους ευκαιρία. Η ζωή είναι ένας διαρκής αγώνας για το καλύτερο και το μεγαλύτερο. Για να γίνουν όμως τα όνειρα πραγματικότητα απαιτούνται σοβαρή προσπάθεια, σωστή προετοιμασία και προσήλωση στους στόχους.
Είμαι βέβαιος ότι και φέτος ο Νομός μας θα καταλάβει τις πρώτες θέσεις πανελληνίως στις επιτυχίες εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Καλή επιτυχία επίσης εύχομαι και σ’ όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές των Λυκείων και των Γυμνασίων που θα δώσουν προαγωγικές εξετάσεις αυτές τις ημέρες.
Γεώργιος Κωτσός
Δήμαρχος Μουζακίου

26 Μαίου λήγει η προθεσμία για υπαγωγή στη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών στο Δήμο Μουζακίου

Στις 26 Μαίου λήγει η προθεσμία για υπαγωγή των δημοτών στη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δήμο Μουζακίου και γι’ αυτό το λόγο καλούνται όλοι όσοι έχουν οφειλές να αξιοποιήσουν την ιδιαίτερα ευνοϊκή αυτή ρύθμιση των οφειλών τους.
Υπενθυμίζεται ότι ο  Δήμος Μουζακίου στα πλαίσια του Ν. 4321/2015 (ΦΕΚ 32/21.03.2015 τεύχος Α’) «Ρυθμίσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας», προχωρά στη ρύθμιση οφειλών που  έχουν  βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015, συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983.
Στον ανωτέρω Νόμο ορίζεται ως προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για την υπαγωγή στη ρύθμιση, η 26η Μαΐου 2015 (άρθρο 6 παρ. 1 Ν. 4321/2015).
Συγκεκριμένα:
Α. Στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 υπάγεται το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών, συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983.
Β. Οι οφειλές δύνανται να καταβληθούν εφάπαξ ή σε μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν.
Γ. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση του άρθρου 1 του Ν. 4321/2015 πρέπει να καταβληθεί η πρώτη δόση εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επομένων μηνών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση.
Δ. Το ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης της ρύθμισης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των είκοσι (20) ευρώ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο γραφείο εσόδων του Δήμου Μουζακίου. (Πληροφορίες στα τηλέφωνα 2445350117 2445350113)
«Η νέα ρύθμιση δίνει τη δυνατότητα σ’ όλους τους οφειλέτες προς το Δήμο μας να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με  πολύ ευνοϊκές ρυθμίσεις. Οι υπηρεσίες του Δήμου Μουζακίου θα είναι στη διάθεση όλων των οφειλετών προκειμένου να τους ενημερώσουν και να εξυπηρετήσουν. Καλούμε όλους όσοι οφείλουν στο Δήμο μας να προστρέξουν μέχρι στις 26 Μαίου ώστε να αξιοπιοίσουν τη δυνατότητα που δίνει η ρύθμιση που λήγει την άλλη εβδομάδα» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός

 

Η εισήγηση του Προέδρου της ΠΕΔ Θεσσαλίας και Δημάρχου Μουζακίου κ. Γεωργίου Κωτσού στο συνέδριο της ΚΕΔΕ

Αγαπητοί συνάδελφοι.
Η ανθρωπιστική κρίση δεν δοκιμάζει μόνο τις αντοχές των πολιτών, αλλά και των αιρετών και των επιχειρησιακών στελεχών των δήμων που καλούνται να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους και τη φαντασία τους μέσα σ’ ένα συνολικότερο περιβάλλον οικονομικής εξαθλίωσης.
Διαθέτοντας κυρίως μεράκι και αγάπη για τον τόπο μας και τους ανθρώπους μας υπερβάλουμε τους εαυτούς μας δημιουργώντας υπηρεσίες και δομές που στέκονται με ευαισθησία και ανθρωπιά κοντά σ’ εκείνους τους ανήμπορους που τις έχουν ανάγκη. Η σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπρέπειας που έχει δομηθεί στο διάβα των χρόνων μεταξύ της αυτοδιοίκησης και των πολιτών είναι πολύτιμο όπλο σ’ αυτή την προσπάθεια.
Ενώ τα οικονομικά δεδομένα των Δήμων έχουν επί τους ουσίας κατακρημνιστεί και μηδενιστεί δημιουργώντας ένα ασφυκτικό περιβάλλον λειτουργίας και δράσης, δεν αναλαμβάνονται από την πολιτεία ορισμένες άνευ κόστους πρωτοβουλίες που θα εμπεδώσουν το αίσθημα της δικαιοσύνης στους πολίτες και ταυτόχρονα θα προσδώσουν και οικονομική ανάσα στους Δήμους.
Παραδειγματικά να αναφέρω το αίτημα να δοθούν από το Υπουργείο Οικονομικών στους Δήμους τα στοιχεία του Ε9 προκειμένου να γίνει έλεγχος των τ.μ. που δηλώνονται για την επιβολή Τ.Φ. και Τ.Κ., καθώς είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι και δικαιοσύνη θα αποδοθεί και τα έσοδα των δήμων θα αυξηθούν και τα δημοτικά τέλη θα μειωθούν προς όφελος των συνεπών δημοτών μας
Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προγράμματος της Αυτοδιοίκησης μέσα στο νέο ΕΣΠΑ είναι επιβεβλημένη και θα προσδώσει στους Δήμους τη δυνατότητα άντλησης των απαραίτητων πόρων για την υλοποίηση των στόχων τους, τη στιγμή που το Π.Δ.Ε. είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο και μηδενικό.
Επίσης η συμμετοχή της Αυτοδιοίκησης μέσω την θεσμικών της οργάνων στην αξιολόγηση των προτάσεων που εντάσσονται στο νέο ΕΣΠΑ και έχουν ως δυνητικούς δικαιούχους τους ΟΤΑ είναι στοιχείο ουσιαστικού δημοκρατικού προγραμματισμού και αξιοπιστίας του προγράμματος.
Στο επίπεδο της πολιτικής προστασίας είναι αλήθεια ότι όλο το βάρος αντιμετώπισης των θεομηνιών που πλήττουν τις περιοχές μας έχει πέσει αποκλειστικά στις πλάτες των Δήμων και των Περιφερειών, ενώ το κράτος είναι απόν. Το δύσκολο και κοστοβόρο αυτό έργο το αναλαμβάνουν οι Δήμοι χωρίς να χρηματοδοτούνται διαθέτοντας γι’ αυτό το σκοπό ολόκληρη τη ΣΑΤΑ του η οποία σε μερικές περιπτώσει αποδεικνύεται ελάχιστη να καλύψει το μέγεθος των ζημιών. Είναι απαραίτητο η χώρα μας να ζητήσει βοήθεια γι’ αυτό το σκοπό, ενισχύοντας τους ΟΤΑ από το ταμείο αλληλεγγύης της Ε.Ε. ενώ εκτιμώ ότι επιβάλλεται να υπάρξει ειδικό μέτρο πολιτικής προστασίας στο ΕΣΠΑ.
Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε αγαπητοί συνάδελφοι ότι οι τοπικές κοινωνίες όλο  και περισσότερο από κάθε χρονική  περίοδο προσφεύγουν στο κοντινότερο επίπεδο εξουσίας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την επίλυση των προβλημάτων τους .
Όλοι μας γνωρίζουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα και θα πρέπει άμεσα να δράσουμε.  Οι οικονομικοί  μας πόροι  θα λιγοστεύουν ολοένα και περισσότερο ,οι Δημότες δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις των απέναντι στους Δήμους, λόγω μειωμένης φοροδοτικής ικανότητας. Άρα μέλημα μας  θα πρέπει να είναι από  δω και πέρα πως θα βελτιώσουμε τα δημοσιονομικά των Δήμων μας ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους  Δημότες μας με το χαμηλότερο κόστος.
Δυστυχώς ο Καλλικράτης εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης και όχι μόνο, δεν διασφάλισε  όσα «υποσχέθηκε», απεναντίας έχουμε ήδη μια μεγάλη μείωση στους θεσμοθετημένους μας πόρους της τάξης του 65% με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των Δήμων μας.
Επί πρόσθετα να επισημάνουμε και την υποστελέχωση των μικρών και νησιωτικών δήμων που τους καθιστά ανενεργούς και αδύναμους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών και των δημοτών.
Εκτιμώ ότι τώρα είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία η σύνταξη και υλοποίηση ενός Εθνικού Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποστήριξης  για τους  ΟΤΑ, το οποίο θα χρηματοδοτείται με  πόρους, ανεξάρτητους από τους ΚΑΠ και θα αξιοποιεί συμπληρωματικά τις δυνατότητες που παρέχει το ΕΣΠΑ.
Δεν είναι δυνατόν όμως να επιτύχει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση εάν πρώτα δεν αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ κεντρικού κράτους και Αυτοδιοίκησης. Το  μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό πολιτικό σύστημα δεν είναι άλλο από την έλλειψη εμπιστοσύνης του πολίτη. Και αντί αυτό το πρόβλημα να γίνει η βάση στην οποία θα δομηθεί μια νέα σχέση μεταξύ κράτους και αυτοδιοίκησης διαπιστώνουμε καθημερινά ότι το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες του  στην Αυτοδιοίκηση ως άλλοθι, για την έλλειψη εμπιστοσύνης της κοινωνίας απέναντι του.
Είναι δυνατόν να καταστρατηγείται διαχρονικά το άρθρο 102 του Συντάγματος από το ίδιο το κράτος; Μπορούμε κυρίες και κύριοι συνάδελφοι να εκπέμψουμε εμπιστοσύνη στους πολίτες εάν το ίδιο το κράτος δεν είναι συνεπές απέναντι στην εγγύτερη μορφή εξουσίας προς τον πολίτη την τοπική αυτοδιοίκηση;
Εκτιμώ τέλος αγαπητοί συνάδελφοι πως η κρίση που μαστίζει την κοινωνίας μας και δεν έχει μόνο οικονομικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να αποτελέσει την αφετηρία για την ευκαιρία να δομήσουμε νέες σχέσεις μεταξύ κράτους – αυτοδιοίκησης και πολιτών. Είναι αδήριτη η ανάγκη ενίσχυσης του ρόλου των ΟΤΑ η θεσμική και οικονομική τους θωράκιση. Ισχυρή Αυτοδιοίκηση αποτελεί εγγύηση για την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη αντιμετώπιση της οικονομικής, πολιτικής και ανθρωπιστικής κρίσης στη χώρα μας.
Σ’ αυτή  την περίοδο της ανθρωπιστικής κρίσης  η χώρα έχει ανάγκη  από ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης . Πρέπει να διαμορφωθεί το κατάλληλο περιβάλλον και οι κατάλληλες συνθήκες ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την επανεκκίνηση  της οικονομίας  , την καταπολέμηση της φτώχειας , την καταπολέμηση της ανεργίας και την επανάκτηση της αισιοδοξίας του Έλληνα πολίτη. Μια πολύ δύσκολη αποστολή  που δεν αφορά μόνον την Κεντρική Κυβέρνηση , αλλά όλους τους θεσμοθετημένους φορείς , όλη την κοινωνία, αλλά κυρίως την Τοπική Αυτοδιοίκηση . Οι Δήμοι  της χώρας απέδειξαν ιστορικά ότι πάντα εύρισκαν τον πρόσφορο τρόπο να υποστηρίξουν τις τοπικές κοινωνίες και να υποβοηθήσουν το έργο της εκάστοτε κυβέρνησης λαμβάνοντας σοβαρές πρωτοβουλίες.
Η ουσιαστική παρουσία της Τ.Α. σ’ αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή που η  χώρα μας διανύει την τραγικότερη περίοδο της μεταπολεμικής της ιστορίας είναι αναγκαία περισσότερο από κάθε άλλη φορά . Οι Περιφερειακές Ενώσεις όλης της χώρας μέσα από τη γνώση των προβλημάτων των τοπικών κοινωνιών σε περιφερειακό επίπεδο , μπορούν να διαδραματίσουν σοβαρό έργο συντονίζοντας τις ενέργειες όλων των Δήμων ανά περιφέρεια .Για την επίτευξη του στόχου, που είναι η συντομότερη  έξοδος από την ανθρωπιστική κρίση, η Τ.Α. μπορεί να ωριμάσει συνεργασίες για την επίτευξη του στόχου μεταξύ των Δήμων , των ΠΕΔ ,την ΚΕΔΕ και τις αιρετές Περιφέρειες. Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μια τεράστια πρόκληση αλλά και τεράστια ευθύνη που σύσσωμη η Τ.Α είναι έτοιμη να αναλάβει. 
Εν κατακλείδι αγαπητοί σύνεδροι θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ στην εγκατάσταση 35.000 τυχερών παιχνιδιών που προβλέπεται από το νόμο και για τα οποία η τοπική αυτοδιοίκηση δεν ερωτάται. Είναι γεγονός ότι όπου υπάρχει φτώχια ανθεί ο τζόγος και θεωρώ απαραίτητη την προσθήκη στο νόμο τη σύμφωνη γνώμη των δημοτικών συμβουλίων για τη χωροθέτησή τους και κυρίως απόδοση σχετικού πόρου από τα κέρδη στην αυτοδιοίκηση.

Άδεια δημοπράτησης στο Δήμο Μουζακίου για τους αθλητικούς χώρους Μαγούλας και στην Κρανιάς


•    Τα έργα χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα LEADER  κει έχουν προϋπολογισμό 366.000 ΕΥΡΩ

Άδεια δημοπράτησης πήρε ο Δήμος Μουζακίου από τη διαχειριστική αρχή του προγράμματος LEADER για τη έργο :«Διαμόρφωση χώρων άσκησης αθλητικών δραστηριοτήτων στις Τ.Κ. Κρανέας-Μαγούλας του Δήμου Μουζακίου» εγκρίθηκε με  προϋπολογισμό 365.925,00ΕΥΡΩ
Με την Τεχνική μελέτη προβλέπεται η χρηματοδότηση από το Μέτρο 41 «Στρατηγικές τοπικής ανάπτυξης», στο Υπομέτρο L321-2 «Χώροι  άσκησης  πολιτιστικών,  αθλητικών,  εκπαιδευτικών,  περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων, καθώς και δραστηριοτήτων κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης, όπως  κέντρα  φροντίδας  παιδιών  προσχολικής  ηλικίας,  δημοτικές  βιβλιοθήκες,  ωδεία κ.λπ.» Η  συγκεκριμένη δράση  αφορά  παρεμβάσεις  για  τη δημιουργία  βασικών υπηρεσιών  προς  τον  αγροτικό  πληθυσμό όπως  είναι  οι  χώροι  άσκησης  πολιτιστικών,  αθλητικών, εκπαιδευτικών, περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων, καθώς και δραστηριοτήτων κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης.
Αντικείμενο της συγκεκριμένης Τεχνικής Μελέτης είναι η κατασκευή γηπέδου 5Χ5 σε δημοτικό οικόπεδο στη θέση «Κεραμαριό», εντός του οικισμού, της Τ.Κ. Μαγούλας της Δ.Ε. Παμίσου του Δήμου Μουζακίου και η διαμόρφωση χώρου άθλησης στο άλσος της Τ.Κ. Κρανέας της Δ.Ε. Παμίσου του Δήμου Μουζακίου. 

Γήπεδο 5X5 στην Τ.Κ. Μαγούλας της Δ.Ε. Παμίσου  του  Δήμου Μουζακίου.

Σκοπός του έργου είναι η κατασκευή ενός χώρου άσκησης των παιδιών της ευρύτερης περιοχής της Τ.Κ. Μαγούλας. Στο κέντρο του οικισμού, υπάρχει το αρ. 379 Δημοτικό οικόπεδο , του Οικοδομικού Τετραγώνου 68, της
Διανομής Συνοικισμού Μαγούλας 1928,στη θέση «Κεραμαριό», έκτασης 2.640τετραγωνικών μέτρων, στο οποίο θα πραγματοποιηθούν οι εργασίες που προτείνονται με αυτή την μελέτη.
Θα κατασκευαστεί νότια του οικοπέδου, γήπεδο 5Χ5 με περίφραξη, διαστάσεων 29.00mx46.00m με περιμετρική λωρίδα δύο μέτρων και ηλεκτροφωτισμό. Το γήπεδο θα πληροί της προδιαγραφές της Γ.Γ.Α. Εξωτερικά του γηπέδου θα διαμορφωθεί κατάλληλα ο υπόλοιπος χώρος για την δυνατότητα  ανάπτυξης αθλητικών δραστηριοτήτων. Θα τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά συστήματα ηλιακού φωτισμού για τον φωτισμό του χώρου.Εξωτερικά του γηπέδου, θα διαμορφωθεί κατάλληλα ο χώρος, με ισοπέδωση και απομάκρυνση των μπαζών και θα φωτιστεί με την τοποθέτηση πέντε φωτοβολταϊκών συστημάτων ηλιακού φωτισμού. Επίσης θα τοποθετηθούν πάγκοι ανάπαυσης.
Κατασκευή διαδρόμου αθλητικών δραστηριοτήτων (jogging) στην   Τ.Κ. Κρανέας της ΔΕ Παμίσου του Δήμου Μουζακίου.



Στην Κρανιά προτείνεται η κατασκευή ενός διαδρόμου αθλητικών δραστηριοτήτων (jogging) εξωτερικά των δέντρων, μήκους 500μέτρων και πλάτους 2.00μέτρων
Εξωτερικά του διαδρόμου, θα διαμορφωθεί κατάλληλα ο χώρος, με ισοπέδωση και απομάκρυνση των μπαζών και θα τοποθετηθούν πάγκοι ανάπαυσης.
Το προτεινόμενο έργο με τίτλο :«Διαμόρφωση χώρων άσκησης αθλητικών δραστηριοτήτων στις Τ.Κ. Κρανέας-Μαγούλας του Δήμου Μουζακίου» εγκρίθηκε με  προϋπολογισμό 365.925,00ΕΥΡΩ
«Ο Δήμος Μουζακίου έχοντας πολύ μεγάλη ετοιμότητα και επιχειρησιακή επάρκεια αξιοποιεί το σύνολο των διαθέσιμων προγραμμάτων, προκειμένου να προωθήσει έργα και δράσεις. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που η ΣΑΤΑ είναι μειωμένη κατά 80% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια είναι μονόδρομος η αξιοποίηση όλων των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως είναι και το LEADER. Έτσι στην πρόσφατη πρόσκληση ενδιαφέροντος που υπήρξε από την ΑΝΚΑ καταθέσαμε πρόταση ύψους 366.000 ΕΥΡΩ προκειμένου να κατασκευάσουμε ένα πλέγμα αθλητικών εγκαταστάσεων στην Μαγούλα και στην Κρανιά. Πλέον μετά την έγκριση από τις αρμόδιες επιτροπές προχωράμε στη δημοπράτηση του έργου προκειμένου να αποδώσουμε στη νεολαία της Μαγούλας και της Κρανιάς σύγχρονους χώρους άθλησης. Εδώ να θυμίσουμε ότι ήδη έχουν ενταχθεί στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ανακαίνιση του Πνευματικού Κέντρου Καναλίων και η ανάπλαση του κεντρικού δρόμου Φαναρίου. Επίσης έχει υποβληθεί πρόταση 200.000 ΕΥΡΩ στο πρόγραμμα ‘ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ»  και αφορά το Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός


Ψήφισμα του Δήμου Μουζακίου

Το Δημοτικό Συμβούλιο Μουζακίου κατά τη συνεδρίασή του την Τετάρτη 29 Απριλίου αναφορικά με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της Κυβέρνησης με την οποία μεταφέρονται τα αποθεματικά των Δήμων στην Τράπεζα Ελλάδας αποφάσισε κατά πλειοψηφία την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος:
o    Η Τ.Α σε καμιά περίπτωση δεν διαπραγματεύεται τις συνταγματικώς κατοχυρωμένες κατακτήσεις της , τη διοικητική της αυτοτέλεια και την αυτονομία της που δεν πρέπει να αμφισβητούνται σε καμία περίπτωση .
o    To Δ.Σ. του Δήμου Μουζακίου συντάσσεται με την απόφαση του Δ.Σ της ΚΕΔΕ που πραγματοποιήθηκε στις 27-4-2015 με βάση την οποία:
1. Οι δήμοι δεν θα μεταφέρουν τα ταμειακά τους διαθέσιμα στην Τράπεζα της Ελλάδος μέχρι να προχωρήσει η νομοθετική ρύθμιση των δεσμεύσεων του Πρωθυπουργού , καθώς και να διασαφηνισθεί ο μηχανισμός με τον οποίο θα γίνεται η διαχείριση των χρημάτων των Δήμων μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος , εφόσον αυτά κατατεθούν.
2. Η τελική στάση των δήμων θα καθορισθεί στις 7 Μαΐου 2015 στο τακτικό συνέδριο της ΚΕΔΕ που θα πραγματοποιηθεί στην Χαλκιδική.
4. Το Δ.Σ του Δήμου Μουζακίου δηλώνει απερίφραστα την στήριξή του στην εθνική διαπραγματευτική προσπάθεια για την παραμονή της χώρας μας στην ευρωζώνη ως ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Σοφία Τόλια

Πιλοτικό πρόγραμμα βελτίωσης βοσκοτόπων εφαρμόζει ο Δήμος Μουζακίου

Ο Δήμος Μουζακίου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Γεωργικό Πανεπιστήμιο Αθηνών προχώρησε σε πιλοτικό πρόγραμμα αναχλόασης  ξερικών πεδινών βοσκοτόπων με στόχο την αύξηση της βοσκοϊκανότητάς τους και την ποιοτική και ποσοτική αύξηση των κτηνοτροφικών προϊόντων.
Συγκεκριμένα ο Δήμος Μουζακίου προχώρησε στη σπορά με ειδικό μείγμα σπόρων σε έκταση 30 στρεμμάτων στις τοπικές κοινότητες Κρανιάς, Μαγούλας και Μαγουλίτσας και αναμένει πλέον τα αποτελέσματα προκειμένου στη συνέχεια να επεκτείνει αυτή τη δράση στο σύνολο των βοσκοτόπων του Δήμου. Η όλη δράση έγινε υπό την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Αγροτικών Θεμάτων του Δήμου Μουζακίου κ. Φούντα και της Δημοτικής Συμβούλου και Γεωπόνου κ. Φασιανού.
«Προχωράμε στην πιλοτική εφαρμογή βελτίωσης βοσκοτόπων στο Δήμο μας με ειδικές ποικιλίες σπόρων με στόχο να αυξηθεί η βοσκοϊκανότητά τους και να βελτιωθούν οι αποδόσεις των ζώων που θα βόσκουν εκεί. Στόχος μας είναι αφού μελετήσουμε τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής και τα αξιολογήσουμε να επεκτείνουμε την όλη δράση στο σύνολο των βοσκοτόπων του Δήμου μας, δίνοντας έτσι λύση και στο μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σ’ όλη την Ελλάδα με τη διάθεση των βοσκοτόπων και τη διασφάλιση των επιδοτήσεων των κτηνοτρόφων μας» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός

Το 7ο Γυμνάσιο Καρδίτσας επισκέφθηκε το Δήμαρχο Μουζακίου κ. Γεώργιο Κωτσό

Μαθητές και καθηγητές του 7ου Γυμνασίου Καρδίτσας επισκέφθηκαν το Δήμαρχο Μουζακίου και είχαν μαζί του μία εποικοδομητική συζήτηση.
Ο κ. Κωτσός με χαρά υποδέχθηκε τους Καθηγητές και τους μαθητές, επι κεφαλής των οποίων ήταν η Υποδιευθύντρια κ. Γκάλιου και στην αίθουσα του Δημτικού Συμβουλίου τους έκανε αναλυτική ενημέρωση αναφορικά με τη δομή και τη λειτουργία του Δήμου Μουζακίου.
«Είναι μεγάλη χαρά για μένα προσωπικά αλλά και για το Δήμο Μουζακίου να μας επισκέπτονται μαθητές και σχολεία από άλλες περιοχές. Σας καλωσορίζω  και σας εύχομαι να έχετε μία δημιουργική ημέρα στο Δήμο μας. Σας θυμίζω ότι στο Δήμο Μουζακίου λειτουργεί Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης το οποίο μπορείτε να το επισκεφθείτε και να παρακολουθήσετε πολύ ενδιαφέροντα περιβαλλοντικά προγράμματα» τόνισε ο κ. Κωτσός.
Στη συνέχεια η αποστολή του 7ου Γυμνασίου Καρδίτσας επισκέφθηκε το Λύκειο Μουζακίου, τον αμπελώνα του κ. Λιάπη και στο τέλος επισκέφθηκαν τους καταρράκτες του Αγίου Ακακίου.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                                                                                                      Μουζάκι 24 Απριλίου 2015

ΝΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

ΠΡΟΣ: 1. Δημοτικούς Συμβούλους

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Για τη διεξαγωγή κλήρωσης

Σύμφωνα με το άρθρο 26 του Ν.4024/2011

Σύμφωνα με το άρθρο 26 του Ν.4024/2011:

«Στις περιπτώσεις που, για τη νόμιμη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων, δεν προβλέπεται η συμμετοχή μέλους μετά από υπόδειξη από το αρμόδιο προς τούτο όργανο ούτε η συμμετοχή εκ της θέσεως ή ιδιότητάς του (ex officio), τότε τα μέλη προκύπτουν μετά από διαδικασία κληρώσεως, μεταξύ όλων όσων πληρούν τις προϋποθέσεις από το νόμο να συμμετέχουν στο εν λόγω συλλογικό όργανο. Η κλήρωση διενεργείται από την αρμόδια για την συγκρότηση του συλλογικού οργάνου υπηρεσία. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μπορεί να ρυθμίζονται τυχόν άλλα ειδικότερα θέματα που αφορούν στη διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως.»

Κατ' εξουσιοδότηση της ανωτέρω διάταξης δημοσιεύτηκε η υπ' αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων - ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’),

Επίσης, σύμφωνα με την υπ΄αριθ.πρωτ. ΔΙΣΚΠΟ /1.18/οικ.21700/19.09.2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: «στην περίπτωση που προβλέπεται η συμμετοχή μέλους του Δημοτικού Συμβουλίου σε συλλογικό όργανο με το προαναφερόμενο αντικείμενο, το μέλος αυτό θα προκύψει μετά από διαδικασία κληρώσεως, εφόσον τούτο δεν πρόκειται για την περίπτωση της, κατά το άρθρο 13 του ν.2690/1999, έννοιας της εκλογής ή υπόδειξης από τρίτους.»

Για τη συγκρότηση των επιτροπών της συνεδρίασης της 29/4/2015 του δημοτικού συμβουλίου, για τις οποίες προβλέπεται ότι τα μέλη προκύπτουν μετά από διαδικασία κληρώσεως, μεταξύ όλων όσων πληρούν τις προϋποθέσεις από το νόμο να συμμετέχουν στο εν λόγω συλλογικό όργανο, η κλήρωση θα διεξαχθεί την Τετάρτη 29/4/15, ώρα 10:30 στο δημοτικό κατάστημα Μουζακίου.

 

 

Ανακοίνωση του Δήμου Μουζακίου για το επίδομα ενοικίου, την κάρτα σίτισης και το δωρεάν ρεύμα


Ξεκίνησαν από σήμερα Δευτέρα 20 Απριλίου οι αιτήσεις για το επίδομα ενοικίου την κάρτα σίτισης και το δωρεάν ρεύμα εως 300 kwh το μήνα που προβλέπονται από τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικά ή μέσω των  ΚΕΠ του Δήμου Μουζακίου τις αιτήσεις τους έως τις 20 Μαΐου.
Οι αιτήσεις για το επίδομα ενοικίου την κάρτα σίτισης αλλά και το δωρεάν ρεύμα, όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα του υπουργείου (ypakp.gr)
Ωστόσο, στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η πρόσβαση σε υπηρεσίες διαδικτύου, οι ωφελούμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Κέντρα Ενημέρωσης Πολιτών (ΚΕΠ) όπου θα του παρέχεται βοήθεια για τη συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης.
Συγκεκριμένα το εισόδημα δικαιούχου των παροχών δεν πρέπει να υπερβαίνει τα παρακάτω όρια πραγματικού εισοδήματος σύμφωνα με τα κάτωθι:
2.400 ευρώ ετησίως για μεμονωμένο άτομο και 3.600 ευρώ ετησίως για το ζευγάρι, προσαυξανόμενο κατά 1.200 ευρώ για κάθε ενήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας και 600 ευρώ ετησίως για κάθε ανήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας και μέχρι του ποσού των 6.000 ευρώ ετησίως.
Με βάση αυτόν τον κανόνα, το εισοδηματικό όριο διαμορφώνεται ως εξής:
Μεμονωμένο άτομο: 2.400 ευρώ
Οικογένεια χωρίς εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με ένα εξαρτώμενο μέλος: 3.600 ευρώ
Οικογένεια με 1 εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 2 εξαρτώμενα μέλη: 4.200 ευρώ
Οικογένεια με 2 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 3 εξαρτώμενα μέλη: 4.800 ευρώ
Οικογένεια με 3 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 4 εξαρτώμενα μέλη: 5.400 ευρώ
Οικογένεια με 4 και άνω εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 5 και άνω εξαρτώμενα μέλη: 6.000 ευρώ
Τα περιουσιακά κριτήρια είναι τα εξής:
Η συνολική φορολογητέα αξία της ακίνητης περιουσίας (στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό) να μην υπερβαίνει τις 90.000 ευρώ κατ? άτομο, προσαυξανόμενη κατά 15.000 ευρώ για κάθε επιπλέον ενήλικα και κατά 10.000 για κάθε εξαρτώμενο ανήλικο και με ανώτατο συνολικό όριο για κάθε άτομο ή οικογένεια το ποσό των 200.000 ευρώ.
Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/ και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013) το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για τη λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης.
Αναλυτικά τα όρια εισοδήματος διαμορφώνονται ως εξής:
Οικογενειακή κατάσταση Ετήσιο Εισόδημα Μεμονωμένο άτομο 2.400 €
Οικογένεια χωρίς εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 1 εξαρτώμενο μέλος 3.600 €
Οικογένεια με 1 εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 2 εξαρτώμενα μέλη 4.200 €
Οικογένεια με 2 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 3 εξαρτώμενα μέλη 4.800 €
Οικογένεια με 3 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 4 εξαρτώμενα μέλη 5.400 €
Οικογένεια με 4 και άνω εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 5 και άνω εξαρτώμενα μέλη 6.000 €
Ως πραγματικό εισόδημα του ατόμου ή της οικογένειας, κατά την προηγούμενη παράγραφο, νοείται το συνολικό καθαρό εισόδημα όλων των κατηγοριών (ημεδαπής ή αλλοδαπής προέλευσης), που προκύπτει αφού αφαιρεθούν από το συνολικό εισόδημα του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας στη διάρκεια του έτους 2013 όλοι οι φόροι, εισφορές για κοινωνική ασφάλιση, κρατήσεις του Ν. 4093/2012 ή υπέρ δημοσίου και εισφορά αλληλεγγύης του Ν. 3986/2011.
Στο συνολικό καθαρό εισόδημα συμπεριλαμβάνεται και το σύνολο των επιδομάτων και άλλων ενισχύσεων, καθώς και το εισόδημα που απαλλάσσεται από το φόρο ή φορολογείται με ειδικό τρόπο.
Στο συνολικό πραγματικό εισόδημα δεν περιλαμβάνονται:
α. αντικειμενικές δαπάνες και τεκμήρια διαβίωσης
β. Διατροφές που καταβάλλονται στο ανήλικο τέκνο με δικαστική απόφαση, ή με συμβολαιογραφική πράξη ή με ιδιωτικό έγγραφο, το επίδομα αναδοχής, καθώς και το εξωϊδρυματικό επίδομα ή προνοιακά επιδόματα αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 11 παρ. 3 του Ν. 4172/2013.
Περιουσιακά κριτήρια
Τα περιουσιακά κριτήρια για την υπαγωγή ατόμων ή οικογενειών στους δικαιούχους των παροχών καθορίζονται ως εξής:
α. Η συνολική φορολογητέα αξία της ακίνητης περιουσίας (στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό) να μην υπερβαίνει τις 90.000 ευρώ κατ' άτομο, προσαυξανόμενη κατά 15.000 ευρώ για κάθε επιπλέον ενήλικα και κατά 10.000 για κάθε εξαρτώμενο ανήλικο και με ανώτατο συνολικό όριο για κάθε άτομο ή οικογένεια το ποσό των 200.000 ευρώ.
β. Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/ και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013) το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για την λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης.
γ. Δεν ωφελούνται των παροχών άτομα και οικογένειες που έχουν στην ιδιοκτησία τους αεροσκάφη, ελικόπτερα IX, ανεμόπτερα και δεξαμενές κολύμβησης (πισίνες) και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής άνω των 5 μέτρων και με κινητήρα ισχύος άνω των 50 κυβικών εκατοστών.
δ. Δεν ωφελούνται του επιδόματος ενοικίου δικαιούχοι που διαθέτουν ατομικά ή ως μέλος αιτούσας οικογένειας ιδιόκτητη κατοικία στο τόπο μόνιμης κατοικίας τους. Ως τόπος μόνιμης κατοικίας ορίζεται ο Νομός εντός του οποίου ο δικαιούχος διαμένει μονίμως. Εξειδίκευση των παροχών και όρων χορήγησης.
1. Δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ρεύματος.
α. Στους δικαιούχους που πληρούν τα κριτήρια των άρθρων 2 και 3 της παρούσας, παρέχεται δωρεάν αξία ηλεκτρικού ρεύματος που αντιστοιχεί σε ποσότητα κατανάλωσης, αναλογικά, μέχρι 1200 kWh ανά τετράμηνο (300 kwh μηνιαίως), για τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς που θα εκδοθούν για κάθε δικαιούχο από την ένταξή του στη ρύθμιση του άρθρου 1 του Νόμου και μέχρι 31.12.2015. Η αξία ηλεκτρικού ρεύματος, περιλαμβάνει τις χρεώσεις προμήθειας, τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων, τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, το Ειδικό Τέλος 5%ο, συνυπολογιζόμενου του ΦΠΑ, και πιστώνεται στον εκάστοτε εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα εκδοθεί κατά την ανωτέρω χρονική περίοδο.
β. Δικαιούχοι που δεν είναι ήδη ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και επιθυμούν να ενταχθούν στις παροχές του άρθρου 1 του Νόμου για επανασύνδεση ατελώς και δωρεάν παροχή ρεύματος, θα πρέπει να υποβάλουν συγχρόνως αίτηση ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ' αριθμ. Δ5-ΗΛ/Β/Φ29/16027/06.08.2010 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
γ. Δικαιούχοι με τέσσερα ή περισσότερα προστατευόμενα τέκνα που δεν έχουν ήδη ενταχθεί στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών στην υπόψη κατηγορία, εφόσον επιθυμούν να ενταχθούν στις παροχές του άρθρου 1 του Νόμου για επανασύνδεση ατελώς και δωρεάν παροχή ρεύματος, θα πρέπει να υποβάλουν συγχρόνως αίτηση ένταξης στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην με αριθμ. Δ5-ΗΛ/Β/Φ1.21/12112/20.06.2013 (ΦΕΚ 1521/Β') απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που εκδόθηκε κατ' εξουσιοδότηση του Νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ 179/Α'). Η διαδικασία ένταξης είναι ανάλογη με αυτή του Κ.Ο.Τ. και καθορίζεται στην ανωτέρω υπουργική απόφαση.
Η ένταξη ή η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, κατά τα ανωτέρω, δεν κωλύει τη χορήγηση σε δικαιούχα, κατά την έννοια της παρούσας, άτομα ή οικογένειες με τρία ή περισσότερα εξαρτώμενα μέλη, της παροχής του άρθρου 1 του νόμου 4320/2015.
δ. Στους δικαιούχους που η τετραμηνιαία κατανάλωσή τους είναι έως 1.200 kWh (ημέρας και νύχτας), πιστώνεται στον εκκαθαριστικό λογαριασμό τους η συνολική αξία ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τα προβλεπόμενα στην περίπτωση α της παρ. 1 του παρόντος άρθρου. Για τους δικαιούχους που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, στην περίπτωση που η τετραμηνιαία κατανάλωση υπερβαίνει το όριο των 1.200 kWh (ημέρας και νύχτας) και είναι εντός των ορίων τετραμηναίας κατανάλωσης που ορίζεται για την εκάστοτε κατηγορία Κ.Ο.Τ., τότε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνεται η αξία ηλεκτρικής ενέργειας που αντιστοιχεί σε ποσότητα τετραμηνιαίας κατανάλωσης 1200 kWh, όπως αυτή υπολογίστηκε στον υπόψη εκκαθαριστικό λογαριασμό της κατηγορίας του εκάστοτε δικαιούχου. Εφόσον η τετραμηνιαία κατανάλωση υπερβαίνει τα όρια της εκάστοτε κατηγορίας Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, με συνέπεια την απένταξη από το τιμολόγιο Κ.Ο.Τ. για το συγκεκριμένο τετράμηνο, τότε για το σύνολο της κατανάλωσης εφαρμόζεται το αντίστοιχο τιμολόγιο οικιακής χρήσης. Ειδικότερα για τους δικαιούχους της περίπτωση γ της παρ. 1 του παρόντος άρθρου, στην περίπτωση που η τετραμηνιαία κατανάλωση υπερβαίνει το όριο των 1200 Kwh (ημέρας και νύχτας), τότε στον εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνεται η αξία ηλεκτρικής ενέργειας που αντιστοιχεί σε κατανάλωση 1200Kwh, όπως αυτή υπολογίστηκε στον υπόψη εκκαθαριστικό λογαριασμό.
ε. Καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας οι οποίοι έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, λόγω ληξιπρόθεσμων χρεών προς τους προμηθευτές τους μέχρι 31.01.2015, επανασυνδέονται άμεσα, αφού πιστοποιηθεί ότι πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια των άρθρων 2 και 3. Ο εκάστοτε Προμηθευτής ενημερώνεται από την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε και εκδίδεται από τον ίδιο εντολή επανασύνδεσης προς το Διαχειριστή Δικτύου η οποία υλοποιείται ατελώς. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των καταναλωτών αυτών ρυθμίζονται κατά το προβλεπόμενα στο άρθρο 1 του Νόμου 4320/2015.
στ. Σε περίπτωση που η παροχή ρεύματος δεν είναι στο όνομα του δικαιούχου ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον εκάστοτε Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
ζ. Η Δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε άτομα και οικογένειες που διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας και πληρούν τα εισοδηματικά και λοιπά κριτήρια που ορίζονται από την παρούσα, χαρακτηρίζεται ως Υπηρεσία Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος που εξυπηρετεί κοινωνικές ανάγκες οι οποίες αφορούν στην κοινωνική ένταξη ευπαθών ομάδων.
η. Τα ποσά που πιστώνονται στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς που θα εκδοθούν μέχρι 31.12.2015 καλύπτονται από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.
Επίδομα ενοικίου
α. Η παροχή του άρθρου 2 του Νόμου 4320/2015 στους δικαιούχους, σύμφωνα με τα άρθρα 2 και 3 της παρούσας, αφορά νέες μισθώσεις ή ανανεώσεις υφιστάμενων μισθώσεων με νέους όρους οι οποίες συνάπτονται μετά την έναρξη ισχύος του Νόμου αυτού. Το επίδομα χορηγείται απευθείας στον εκμισθωτή του μισθίου ακινήτου.
β. Το ποσό του επιδόματος ενοικίου διαμορφώνεται ως εξής:
70 ευρώ για μεμονωμένο άτομο μηνιαίως, προσαυξανόμενο κατά 30 € για κάθε επιπλέον ενήλικο ή ανήλικο άτομο της οικογένειας και μέχρι του ποσού των 220 €/μηνιαίως.
Αναλυτικά, το ύψος της παροχής διαβαθμίζεται ως εξής:
Οικογενειακή κατάσταση Παροχή Μεμονωμένο άτομο 70 €
Οικογένεια χωρίς εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 1 εξαρτώμενο μέλος 100 €
Οικογένεια με 1 εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 2 εξαρτώμενα μέλη 130 €
Οικογένεια με 2 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 3 εξαρτώμενα μέλη 160 €
Οικογένεια με 3 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 4 εξαρτώμενα μέλη 190 €
Οικογένεια με 4 εξαρτώμενα μέλη και άνω ή άτομο με 5 εξαρτώμενα μέλη και άνω 220 €
γ. Για τη χορήγηση του επιδόματος απαιτείται η προβλεπόμενη από τις οικείες διατάξεις του Νόμου δήλωση και αποδοχή του μισθωτηρίου συμβολαίου.
δ. Το επίδομα καταβάλλεται μηνιαίως, αρχής γενομένης από την ημερομηνία σύναψης ή ανανέωσης της σύμβασης μίσθωσης, η οποία θα πρέπει να συμπίπτει ή να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας έγκρισης ένταξης του δικαιούχου στη ρύθμιση του άρθρου 2 του Νόμου 4320/2015 και για διάστημα 9 συνολικά μηνών.
ε. Τυχόν καταγγελία της μίσθωσης θα πρέπει να γνωστοποιείται νομίμως στα ΚΕΠ, όπως περιγράφεται στο άρθρο 5 της παρούσας.
3. Επιδότηση σίτισης
Η παροχή στους δικαιούχους οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις της παρούσας απόφασης χορηγείται υπό μορφή ηλεκτρονικής κάρτας συμβατής με τερματικά αποδοχής καρτών (POS) καταστημάτων εμπορίας τροφίμων για την προμήθεια ειδών σίτισης. Η κάρτα θα πιστώνεται με το ποσό της προβλεπόμενης κατωτέρω μηνιαίας επιδότησης, από την 1.4.2015 και μέχρι 31.12.2015. Το ύψος της παροχής θα είναι 70 € μηνιαίως για μεμονωμένο άτομο, προσαυξανόμενο κατά 30 € για κάθε επιπλέον μέλος της οικογένειας, ως εξής:
Οικογενειακή κατάσταση Παροχή Μεμονωμένο άτομο 70 €
Οικογένεια χωρίς εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 1 εξαρτώμενο μέλος 100 €
Οικογένεια με 1 εξαρτώμενο μέλος ή άτομο με 2 εξαρτώμενα μέλη 130 €
Οικογένεια με 2 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 3 εξαρτώμενα μέλη 160 €
Οικογένεια με 3 εξαρτώμενα μέλη ή άτομο με 4 εξαρτώμενα μέλη 190 €
Οικογένεια με 4 εξαρτώμενα μέλη και άνω ή άτομο με 5 εξαρτώμενα μέλη και άνω 220 €
4. Προτεραιότητα στη χορήγηση των παροχών θα δίδεται κατά σειρά σε άτομα με εξαρτώμενα τέκνα, πολυμελείς οικογένειες, οικογένειες με εξαρτώμενα παιδιά και μηδενικό εισόδημα, οικογένειες με μακροχρόνια ανέργους ή ανέργους γονείς.