Απόφαση Ορισμού των Αντιδημάρχων στο Δήμου Μουζακίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Μουζάκι 03 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ
Απόφαση 1/2011
Ο Δήμαρχος Μουζακίου
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
- Την υπ’ αριθμ. 45892/11-8-2010 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν.3852/2010 και αναλογική κατανομή πληθυσμού στις δημοτικές κοινότητας του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν.3852/2010, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να κατανεμηθεί, λόγω ελλιπών στοιχείων τόπου εγκατάστασης» (Β’ 1292), όπως ισχύει.
- Το γεγονός ότι ο Δήμος Μουζακίου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 ή 59, παρ. 3 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν Τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Μουζακίου με θητεία από 01-01-2011 μέχρι 31-12-2012, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον κ.Μηνίτσιο Αντώνιο κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ιθώμης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ιθώμης.
β) Την παρακολούθηση και εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ιθώμης.
γ) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού της Δημοτικής Ενότητας Ιθώμης.
δ) Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ιθώμης.
ε) Επίσης είναι ο καθ΄ ύλην αντιδήμαρχος για τις παρακάτω σ’ αυτόν μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες:
Ø Τον συντονισμό των Τεχνικών Υπηρεσιών και των Δημοτικών Έργων και μελετών
Ø Την ευθύνη των Πολεοδομικών θεμάτων του Δήμου
Ø Τον συντονισμό των μηχανημάτων του Δήμου
Ø Την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου
Ø Την ευθύνη για τη συντήρηση της Αγροτικής και Δημοτικής Οδοποιίας
2. Τον κ. Στεφανή Θωμά κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Παμίσου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Παμίσου.
β) Την παρακολούθηση και εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Παμίσου.
γ) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού της Δημοτικής Ενότητας Παμίσου.
δ) Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Παμίσου.
ε) Επίσης είναι ο καθ΄ ύλην αντιδήμαρχος για τις παρακάτω σ’ αυτόν μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες:
Ø Την ευθύνη της καθημερινότητας του Πολίτη.
Ø Την ευθύνη θεμάτων ηλεκτροφωτισμού των δημοτικών χώρων
Ø Την ευθύνη για τις αμμοληψίες και εκμετάλλευσης ορυκτών υλικών
Ø Την ευθύνη της αισθητικής εμφάνισης, καθαριότητας, της ποιότητας ζωής και της λειτουργίας κάθε δημοτικού χώρου.
Ø Την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος και των προβλημάτων στάθμευσης.
3. Τον κ. Κωνσταντάκο Σωκράτη κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Μουζακίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μουζακίου.
β) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού της Δημοτικής Ενότητας Μουζακίου.
δ) Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μουζακίου.
ε) Επίσης είναι ο καθ΄ ύλην αντιδήμαρχος για τις παρακάτω σ’ αυτόν μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες:
Ø Την ευθύνη παρακολούθησης των εσόδων και εξόδων του Δήμου και της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Ø Την ευθύνη για τις προμήθειες του Δήμου
Ø Την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας και την οικονομική παρακολούθηση της Δημοτικής Αγοράς
Ø Την ευθύνη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας των Υπηρεσιών του Δήμου
Ø Την ευθύνη της Διοικητικής μέριμνας των υπηρεσιών του Δήμου
Ø Την ευθύνη για Διοικητικές προσφυγές και δικαστική προστασία
4. Την κ. Τσιρογιάννη Φανή καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο για τις παρακάτω σ’ αυτόν μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της Αγροτικής Ανάπτυξης και των αγροτικών ζητημάτων του Δήμου
β) Την ευθύνη του συντονισμού της Υπηρεσίας Άρδευσης.
γ) Την παρακολούθηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων
δ) Την ευθύνη της Τουριστικής Προβολής του Δήμου.
ε) Την ευθύνη των Δημοσίων σχέσεων του Δήμου και του τομέα των αδελφοποιήσεων
στ) Την ευθύνη υλοποίησης αναπτυξιακών προγραμμάτων
Όλοι οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι:
ü Τελούν Πολιτικούς Γάμους σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δήμάρχου
ü Εισηγούνται θέματα των αρμοδιοτήτων τους στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην Οικονομική Επιτροπή και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής για παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ü Διεξάγουν την αλληλογραφία, εκδίδουν και υπογράφουν βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενό τους.
Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μηνίτσιου Αντωνίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Κωνσταντάκος Σωκράτης, ενώ, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ.Στεφανή Θωμά που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Κωνσταντάκος Σωκράτης.
Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Κωνσταντάκος Σωκράτης, που αναπληρώνει το Δήμαρχος, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ.Μηνίτσιος Αντώνιος.
Δ. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Ο Δήμαρχος
Γεώργιος Κωτσός