Αντικαθίσταται η στέγη του Λυκείου Μουζακίου

Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Γιώργος Κωτσός

Την πλήρη του ικανοποίηση εξέφρασε ο Δήμαρχος Μουζακίου για την εξέλιξη που είχε ένα σημαντικό έργο για την εκπαίδευση της περιοχής και αφορά στην προβληματική στέγη του Λυκείου Μουζακίου. Με την υπογραφή συμφωνητικού ανάμεσα στον Περιφερερειάρχη κ. Αγοραστό και στον Υπόχρεου του φυσικού προσώπου της ατομικής εργοληπτικής επιχείρησης
«ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ» ως ανάδοχου του παραπάνω έργου ανοίγει ο δρόμος για αντικατάσταση στέγης στο Λύκειο Μουζακίου καθώς και αντικατάσταση ορισμένων κουφωμάτων και ανακαίνιση όλων των παλαιών χρωμάτων του διδακτηρίου.
Επίσης στο έργο προβλέπεται η κατασκευή πεζοδρομίου γύρω από το σχολείο όπου δεν υπάρχει και επίστρωση αυτών με χοντρόπλακες.
«Πρόκειται για μία πολύ σοβαρή επέμβαση στο κτίριο του Λυκείου Μουζακίου καθώς η στέγη του ήταν προβληματική και δημιουργούσε προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Εκφράζω την πλήρη ικανοποίηση όχι μόνο τη δική μου, αλλά και του Διευθυντή του Σχολείου, των καθηγητών και των μαθητών για  την υπογραφή της σύμβασης του έργου μεταξύ του αναδόχου και του Περιφερειάρχη κ. Αγοραστού» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός
Το συγκεκριμένο έργο πιστοποιεί για μία ακόμη φορά την άριστη συνεργασία του Δήμου Μουζακίου με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και συγκεκριμένα με την Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας που έχει ως αποτέλεσμα την προώθηση σημαντικών έργων στην περιοχή και την επίλυση πολλών προβλημάτων που απασχολούν την τοπική κοινωνία

 

Περί του νέου εκλογικού νόμου των Δημοτικών Εκλογών

Τοποθέτηση του Δημάρχου Μουζακίου κ. Κωτσού


Πολλές συζητήσεις πυροδότησε η πρόσφατη πρόταση της κυβέρνησης  και συγκεκριμένα του Υπουργού Εσωτερικών κ. Γ. Μιχελάκη –ουσιαστικά πρόταση του προηγούμενου υπουργού κ. Στυλιανίδη ήταν, μετά από προεκλογική ανακοίνωση του Πρωθυπουργού κ. Σαμαρά -σχετικά με τον νέο τρόπο εκλογής και ανάδειξης δημάρχων και δημοτικών συμβούλων από τις επόμενες κιόλας αυτοδιοικητικές εκλογές. Έτσι λοιπόν,  φαίνεται να  ανοίγει ένας διάλογος για μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στην τοπική αυτοδιοίκηση και καλούμαστε να πάρουμε θέση στις νέες προκλήσεις. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Αυτοδιοίκηση δοκιμάζεται. Οι ασχολούμενοι με τα κοινά σε αιρετά αξιώματα γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι η τοπική αυτοδιοίκηση από τη μεταπολίτευση και μετά άλλαξε με ραγδαίους ρυθμούς και διαμόρφωσε την πορεία της μέσα από τις μεγάλες αλλαγές που συντελέστηκαν σε κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό επίπεδο. Το άρθρο 102 του Συντάγματος του 1975 αποτέλεσε την πιο ορθολογική ρύθμιση που αφορούσε στις αρμοδιότητες και στα οικονομικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σπουδαιότερη δε στη συνέχεια ήταν αναμφίβολα η θεσμική μεταβολή στην αναθεώρηση του 2000, όπου καθιερώθηκε το τεκμήριο αρμοδιότητας υπέρ των ΟΤΑ και επιπλέον εκχωρήθηκαν στην τοπική αυτοδιοίκηση αρμοδιότητες και πέρα από τις τοπικές υποθέσεις, ακόμη και κρατικές, ενώ υπερτονίστηκε και η οικονομική αυτοτέλεια, η οποία όμως επί της ουσίας έμεινε μέχρι σήμερα γράμμα κενό και διακαής, αλλά ανεκπλήρωτος, πόθος των αιρετών που την υπηρετούν.


Βέβαια ο απολογισμός των αλλαγών στους ΟΤΑ, θεσμικών και πολιτικών, που βιώσαμε οι αυτοδιοικητικοί όλα αυτά τα χρόνια, κυρίως από τον Καποδίστρια και μετά, είναι μια μακρόσυρτη παράθεση στοιχείων και αριθμών, όχι πάντα με θετικό πρόσημο, που η ανάλυσή τους δεν είναι του παρόντος, χωρίς βέβαια αυτό να αναιρεί την πεποίθηση (τουλάχιστον λεκτικά), ότι πάγιος στόχος των εκάστοτε κυβερνήσεων και των νομοθετικών οργάνων, αλλά και των ανθρώπων που υπηρετούσαν την τοπική αυτοδιοίκηση ήταν οι ισχυροί ΟΤΑ, με αυξημένη δημοκρατική νομιμοποίηση , που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις. Στο παρόν θα περιοριστώ στην ανάλυση των νέων δεδομένων που φέρει μαζί του η νέα πρόταση του υπουργού εσωτερικών σχετικά με τον τρόπο εκλογής δημάρχων και δημοτικών συμβούλων, που αν τελικά εφαρμοστεί, θα σηματοδοτήσει νέο κεφάλαιο στην ιστορία της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Συνοπτικά η νέα πρόταση του υπουργού εσωτερικών προβλέπει την ύπαρξη δύο ψηφοδελτίων, ένα με όλους του υποψηφίους δημάρχους και ένα άλλο με όλους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, χωρίς ένδειξη του συνδυασμού στον οποίο συμμετέχουν. Προφανές είναι , ότι οι υποψήφιοι δήμαρχοι υποχρεούνται να καταρτίσουν και δημοσιεύσουν πλήρη συνδυασμό. Οι λεπτομέρειες και τα κομβικά σημεία της νέας αυτής θεσμικής μεταρρύθμισης δεν περιγράφονται τουλάχιστον μέχρι τώρα στην πρόταση του υπουργού η οποία είναι γενικόλογη και δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα επί μέρους στοιχεία που θα τη διέπουν, ώστε να καταστεί λειτουργική και αποτελεσματική. Φρονώ ωστόσο ότι ουσιαστική αξία έχει να διερευνηθεί το κατά πόσο η νέα αυτή πρόταση προσδίδει περισσότερη δημοκρατία και ελευθερία στις τοπικές κοινωνίες ως προς την ανάδειξη των εκπροσώπων τους στα δημοτικά συμβούλια και αν τα τελευταία καταστούν περισσότερο λειτουργικά για το συμφέρον των δημοτών.


Ο αρμόδιος υπουργός διατείνεται ότι  το νέο νομοσχέδιο, αν μη τι άλλο, θα αποκομματικοποιήσει την αυτοδιοίκηση, σπάζοντας τις στείρες κομματικές γραμμές και θα οδηγήσει σε μια ακηδεμόνευτη αυτοδιοίκηση, όπου θα πρυτανεύουν οι νέοι, οι άφθαρτοι και οι ανένταχτοι ενεργοί πολίτες απογαλακτισμένοι από κομματικούς εναγκαλισμούς.  Η άποψη αυτή έχει μια βάση και διεκδικεί τη μισή αλήθεια,  αν αναλογιστεί κανείς, ότι αρκετοί συμπολίτες μας, με κοινωνική και επαγγελματική καταξίωση, αρνούνταν να κατέλθουν στον πολιτικό αυτοδιοικητικό στίβο, επειδή απεχθάνονταν την κομματική συναλλαγή και την υπόδειξη προσώπων,  που πέρα από την κομματική τους ταυτότητα, δεν είχαν να επιδείξουν τίποτα περισσότερο.  Είναι επομένως ένα κίνητρο για αυτή την κατηγορία των συμπολιτών μας, που οραματίζονται    δημοτικά συμβούλια με ανεξάρτητα και ανένταχτα μέλη, να ενεργοποιηθούν και να κατέλθουν στον πολιτικό στίβο,  προσβλέποντας στην ευρύτερη συναίνεση και σύγκλιση απόψεων. Θεωρείται ότι επιτυγχάνεται έτσι ένας πλουραλισμός απόψεων  με εκφραστές ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους, όχι απαραίτητα πολιτικούς, και έχουν διαφορετική κουλτούρα και αντίληψη για τα πράγματα. Επιδιώκεται με τη ρύθμιση αυτή να «οικοδομηθούν» δημοτικά συμβούλια πλήρους συνεργασίας και διαφάνειας, όπου θα προέχει η ανάπτυξη  των τοπικών κοινωνιών και όχι οι στείρες και πολλές φορές ανούσιες αντιπαραθέσεις, που μόνο στόχο έχουν να συντηρούν ένα παιχνίδι εντυπώσεων και αποτυχημένων, όπως αποδεικνύεται καθημερινά, αντιπολιτευτικών και μικροπολιτικών τακτικών, εις βάρος της κοινωνίας και των δημοτών, οι οποίοι αποστρέφονται τα παραπάνω και αναζητούν από τους αιρετούς μόνο λύσεις και προτάσεις για τα τοπικά προβλήματα και ζητήματα. Αυτή είναι, όπως προαναφέρθηκε, η μία όψη του νομίσματος. Μήπως όμως πέρα από την παραπάνω παράμετρο, ελλοχεύει με το προτεινόμενο νομοσχέδιο ο κίνδυνος της πλήρους αποπολιτικοποίησης των αυτοδιοικητικών εκλογών; Και αυτό κατά τη γνώμη μου χρήζει ιδιαίτερης προσοχής,  μιας και η αυτοδιοίκηση δεν πρέπει  σε καμία περίπτωση να χάσει τον πολιτικό της χαρακτήρα και να παύσει να παράγει πολιτική. Και η πολιτική χαράζεται και παράγεται μέσα από κρυσταλλωμένες, ξεκάθαρες και διαυγείς αντιλήψεις και θεωρήσεις για τα πράγματα, που  κουβαλούν μόνο όσοι χαρακτηρίζονται ως πολιτικά όντα και τις εκφράζουν συνήθως μέσα από συσπειρωμένες ομάδες και παρατάξεις με κοινούς στόχους και κοινό όραμα και με ενιαίο πρόγραμμα. Οι ασχολούμενοι δηλαδή με την πολιτική, είτε σε κεντρικό είτε σε τοπικό επίπεδο, πρέπει να είναι πολιτικά όντα, με ενδιαφέρον για τις τοπικές υποθέσεις, με θέσεις, απόψεις, συγκεκριμένη κοσμοθεωρία και πολιτική ιδεολογία, που δεν συνδέεται και δεν πρέπει να συνδέεται απαραίτητα με την κομματική ταυτότητα του καθένα.  Οι αυτοδιοικητικές εκλογές μπορούν να απαγκιστρωθούν από κόμματα και χρίσματα, ποτέ όμως δεν πρέπει να αποπολιτικοποιηθούν. Οι πολιτικές θέσεις των ενεργών πολιτών, που συγκλίνουν μεταξύ τους, διαχρονικά εκφράζονται μέσα από τη συγκρότηση ομάδων και παρατάξεων, ώστε να γνωρίζει ο πολίτης - εκλογέας την πολιτική ταυτότητα, τις ιδέες και την ατζέντα προτάσεων κάθε ομάδας και να επιλέξει τους καλύτερους για τoν τόπο του. Σε διαφορετική περίπτωση, θα υπάρχουν δημοτικά συμβούλια με πολλά ετερόκλητα στοιχεία, που ενδεχομένως να μην συγκλίνουν πουθενά, και η πλημμυρίδα  απόψεων να οδηγεί σε συγκρούσεις, αδιέξοδα και δυσλειτουργίες και σε αδυναμία ισχυρών πλειοψηφικών αποφάσεων.


Βέβαια η ωριμότητα που θα πρέπει να διαθέτει το δημοτικό συμβούλιο και ο κάθε σύμβουλος ξεχωριστά στη  σύνθεση και σύγκλιση απόψεων και αντιλήψεων είναι προαπαιτούμενο για το νέο προτεινόμενο εκλογικό σύστημα. Χωρίς αυτό το δομικό και απαραίτητο στοιχείο το καινοτόμο εγχείρημα δυστυχώς είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Αυτό όμως απαιτεί και τη διαμόρφωση μιας νέας εντελώς διαφορετικής από την κρατούσα μέχρι σήμερα αυτοδιοικητικής κουλτούρας για την οποία δεν είμαι βέβαιος ότι έχει ενσωματωθεί μέχρι τώρα στο πολιτικό προσωπικό που υπηρετεί τους αυτοδιοικητικούς θεσμούς. Όλοι γνωρίζουμε ότι η συνήθης τακτική από τις πλειοψηφίες είναι η κακώς εννοούμενη κυριαρχία τους, ενώ από τις μειοψηφίες είναι η άκριτη και μικροπολιτική αντιπολιτευτική στάση με μόνο στόχο την απαξίωση είτε του Δημάρχου είτε της πλειοψηφίας χωρίς να ενδιαφέρεται για την προώθηση των τοπικών υποθέσεων εξαντλώντας τις δυνάμεις της στη στείρα αντιπολίτευση χάρις εντυπώσεων.


Όσον αφορά την θεσμοθέτηση ή ορθότερα επαναφορά του 42% ως ελάχιστου ποσοστού εκλογής των Δημάρχων, που είχε θεσπιστεί το 2006 για να καταργηθεί αργότερα, προσωπικά εκτιμώ ότι αποτελεί τομή στον νέο εκλογικό νόμο και εξηγούμαι: Βασική προϋπόθεση μιας ισχυρής τοπικής αυτοδιοίκησης, πέρα από την εμπιστοσύνη της κοινωνίας σε αυτή πρέπει να είναι και το ξεκάθαρο και συγκεκριμένο πρόγραμμα που καλείται να εφαρμόσει. Και ο κάθε Δήμαρχος με τον συνδυασμό του παρουσιάζει ξεκάθαρο πρόγραμμα την πρώτη Κυριακή. Τη δεύτερη Κυριακή, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, τα προγράμματα αλλοιώνονται χάριν των ευκαιριακών συμμαχιών και των αναγκαστικών συμπλεύσεων, με αποτέλεσμα να προκύπτουν τοπικοί άρχοντες σε σύγχυση, που παραπαίουν ανάμεσα σε πολλές απόψεις και όλα αυτά σε βάρος της τοπικής κοινωνίας. Είναι λοιπόν προτιμότερη η εκλογή από την πρώτη Κυριακή, γιατί είναι εκλογή καθαρή και όχι συγκυριακή. Ο δεύτερος γύρος απαιτεί συναλλαγές και πρακτικές που δεν τιμούν την ποιότητα της δημοκρατίας. Εξάλλου, μήπως δεν διοίκησαν τη χώρα μας, αλλά και άλλες χώρες,  κυβερνήσεις του 42 ή 43%; Για ποιο λόγο ο Δήμαρχος πρέπει να έχει μεγαλύτερη δημοκρατική νομιμοποίηση από έναν Πρωθυπουργό; Σε κάθε περίπτωση, προς επίρρωση της σκέψης μου, στις Δημοκρατίες κανόνας είναι η σχετική πλειοψηφία και όχι η απόλυτη. Τις απόλυτες πλειοψηφίες τις προβλέπει το Σύνταγμα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, ενώ αφήνει το νομοθέτη στο άρθρο 102 παρ. 2 να ορίζει τα της εκλογής των αιρετών αρχόντων.


Κλείνοντας, φρονώ ότι οποιαδήποτε αλλαγή στον εκλογικό νόμο σαφώς προϋποθέτει ολοκληρωμένο σχέδιο, πλήρη μελέτη, χωρίς αμφισημίες και ασάφειες, σαφώς απαιτεί  διαβούλευση και προτάσεις από την ΚΕΔΕ, αλλά αναμφισβήτητα το σημαντικότερο είναι η αποδοχή της όποιας μεταρρύθμισης από την ίδια την  κοινωνία. Ας μην τρέφουμε αυταπάτες, η  κοινωνία που βιώνει την ζοφερή  καθημερινότητα και είναι αντιμέτωπη με τα πάμπολλα προβλήματα που επέφερε η οικονομική κρίση, είναι σε θέση να γνωρίζει ποιοι είναι ικανοί να την υπηρετούν και ποιοι εγκλωβίζονται σε μικροπολιτικές αγκυλώσεις και στείρους αντιπολιτευτικούς τακτικισμούς. Είτε με ενιαία είτε με ξεχωριστά ψηφοδέλτια το κριτήριο και η τελική επιλογή του κόσμου είναι αλάνθαστα και σοφά. Τους καλύτερους και ικανότερους θα τους επιλέξει η κοινωνία σε κάθε περίπτωση, με οποιονδήποτε εκλογικό νόμο. Γιατί οι δημότες ψηφίζουν με γνώμονα την ανάπτυξη του τόπου τους και τη βελτίωση του τρόπου ζωής τους και το κριτήριο αυτό δεν το διαπραγματεύονται με καμία μεταρρύθμιση.


Εν κατακλείδι σε όποια   μεταρρύθμιση και αν επιχειρηθεί θα πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα τα  δύο παρακάτω στοιχεία:
Πρώτον θα πρέπει να είναι απαλλαγμένη από προσωπικές και μικροκομματικές σκοπιμότητες και
Δεύτερον θα πρέπει να είναι μελετημένη σωστά και εξαιρετικά προσεγμένη ώστε να  σηματοδοτήσει την αυτοδιοίκηση μακρόπνοα και κυρίως να  τη βοηθήσει να καταστεί πιο αποτελεσματική και πιο λειτουργική επ’ ωφελεία των τοπικών μας κοινωνιών.

Σύσκεψη για την αντιπλημμυρική προστασία πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Μουζακίου

 

Σύσκεψη με θέμα την προετοιμασία του Δήμου Μουζακίου, αλλά και όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αναφορικά με το ζήτημα της αντιπλημμυρικής προστασίας πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος κ. Κωτσός, ο Αντιδήμαρχος υπεύθυνος για την πολιτική προστασία κ. Κουτσογιάννης, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Χατζηγούλας εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής του Μουζακίου, εκπρόσωπος της Αστυνομίας, εκπρόσωπος του Στρατού, εκπρόσωποι του Δασαρχείου Μουζακίου και ο προϊστάμενος τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου κ. Φούκας

Στόχος της σύσκεψης ήταν η ανταλλαγή απόψεων και η καλύτερη δυνατή προετοιμασία και συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων φορέων εν όψει του Χειμώνα ώστε να υπάρχει πρόληψη και προετοιμασία για πλημμυρικά φαινόμενα.

«Πραγματοποιήσαμε σύσκεψη με θέμα την αντιπλημμυρική προστασία στο Δήμο μας, ώστε να επισημανθούν ζητήματα που θα πρέπει να επιλυθούν πριν την έλευση του Χειμώνα, ώστε να υπάρξει ο καλύτερος δυνατός συντονισμός όλων μας με στόχο την προετοιμασία για την αντιμετώπιση πλημμυρικών φαινομένων.» επεσήμανε μετά τη σύσκεψη ο Αντιδήμαρχος κ. Κουτσογιάννης

«Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι χωρίς προβλήματα και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεργαστούμε μ’ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Παράλληλα φροντίζουμε να είμαστε σε ετοιμότητα να αντιμετωπίζουμε την όποια δύσκολη κατάσταση δημιουργηθεί. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά για την άψογη συνεργασία που έχουμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία, την Αστυνομία, το Στρατό και τη Δασική Υπηρεσία» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός

 

Ιδρύθηκε ΤΟΕΒ στην Κρανιά

Συνάντηση του Δημάρχου Μουζακίου κ. Κωτσού με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Τσιάκο

Ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός συνοδευόμενος από το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τζιβέλη, τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων Κρανιάς και Μαγουλίτσας κ.κ. Κοτρώτσιο και Σπανό και τον Πρόεδρο του ΤΟΕΒ Αγναντερού κ. Χριστοφόρου συναντήθηκαν με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Τσιάκο και συζήτησαν θέματα που αφορούν το Δήμο Μουζακίου

ΤΟΕΒ στην Κρανιά

Ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός και ο πρόεδρος της Κρανιάς κ. Κοτρώτσιος ενημερώθηκαν από τον κ. Τσιάκο πως ο ΤΟΕΒ Κρανιάς είναι πλέον πραγματικότητα καθώς δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η ίδρυσή του και πλέον μπορούν να ξεκινήσουν οι διαδικασίες εκλογής Διοικητικού Συμβουλίου και έκδοσης ΑΦΜ ώστε από τη νέα χρονιά να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου την αρμοδιότητα της άρδευσης στο χωριό.
Εδώ να θυμίσουμε πως είναι ο 2ος ΤΟΕΒ που ιδρύεται στο Δήμο Μουζακίου και συγκεκριμένα στη Δημοτική Ενότητα Παμίσου μετά τον ΤΟΕΒ Αγναντερού που άνοιξε το δρόμο.
Παράλληλα ο προϊστάμενος του τμήματος περιβάλλοντος κ. Σακελαρίου ενημέρωσε τον κ. Κωτσό πως στην τελική ευθεία βρίσκονται και οι φάκελοι των ΤΟΕΒ Μαγούλας, Ριζοβουνίου και Φαναρίου.
Παράλληλα ο κ. Τσιάκος ενημέρωσε πως η Περιφερειακή ενότητα θα χαλικοστρώσει 1 χλμ αγροτικών δρόμων

Μαγουλίτσα

Από το Δήμαρχο Μουζακίου κ. Κωτσό τέθηκε στον κ. Τσιάκο το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί στην Τ.Κ. της Μαγουλίτσας από τη διάνοιξη των στραγγιστικών καναλιών στον αναδασμό Καππα Χάρματος καθώς τα νερά θα καταλήγουν σε αποδέκτη που χρήζει διάνοιξης προκειμένου να αποφευχθούν πλημμυρικά φαινόμενα που έχουν σημειωθεί κατά κόρον στο παρελθόν. Ο Αντιπεφερειάρχης δεσμεύτηκε ότι θα διανοιχτεί ο αποδέκτης σε μήκος 200 μέτρων ενώ θα γίνει και διάνοιξη του κεντρικού ρέματος του χωριού μέχρι την εκκλησία.

Αγναντερό

Ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Αγαντερού κ. Χριστοφόρου αφού τόνισε πως σε συνεργασία με το Δήμο Μουζακίου καθαρίστηκαν και διαμορφώθηκαν πολλά χιλιόμετρα αγροτικής οδοποιίας ζήτησε βοήθεια προς αυτή την κατεύθυνση και από τον κ. Τσιάκο ο οποίος τον ενημέρωσε ότι η Περιφέρεια θα χαλικοστρώσει 1 χλμ αγροτικής οδοποιίας στο Αγνανερό. Ο Αντιπεριφερειάρχης ενημέρωσε τον κ. Χριστοφόρου ότι στο αγρόκτημα του Αγναντερού τοποθετήθηκαν 2 inverter και σύντομα θα  δοθούν και οι αγωγοί άρδευσης προκειμένου να τοποθετηθούν υπόγεια ώστε να μην υπάρχουν απώλειες νερού κατά το πότισμα. Η τοποθέτηση των υπόγειων αγωγών θα γίνει με τη βοήθεια των μηχανημάτων του Δήμου.

Κλειστό Μουζακίου

Ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός επανέφερε στον κ. Τσιάκο και το ζήτημα του Κλειστού Γυμναστηρίου Μουζακίου που παραμένει ημιτελές. Ο Αντιπεριφερειάρχης τον ενημέρωσε πως έχει εξασφαλίσει 30.000 ΕΥΡΩ προκειμένου να αντικατασταθεί η προβληματική στέγη, ώστε στη συνέχεια να ολοκληρωθεί και εσωτερικά το γυμναστήριο και να αποδοθεί σε χρήση στους πολίτες, Παράλληλα ενημέρωσε πως εντός των ημερών υπογράφεται η σύμβαση για την αντικατάσταση της στέγης του Λυκείου Μουζακίου

 

Κατασκευάστηκε το τεχνικό στο ρέμα Αγράμπελη της Οξυάς Μουζακίου

 

  • Το έργο είχε προϋπολογισμό 120,000 ΕΥΡΩ


Ένα πολύ σημαντικό έργο για το ορεινό χωριό της Οξυάς του Δήμου Μουζακίου ολοκληρώθηκε και αφορά τη διευθέτηση του ρέματος Αγράμπελης, το οποίο δημιουργούσε τεράστια προβλήματα λόγω των μεγάλων ποσοτήτων νερών και φερτών υλών.
Το Δασαρχείο Μουζακίου μετά από αίτημα του Δήμου Μουζακίου προχώρησε στην κατασκευή ενός άρτιου τεχνικού έργου μέσα στην κοίτη του ρέματος που συγκρατεί τις φερτές ύλες και διευθετεί τα ύδατα ώστε πλέον να μη δημιουργούν πρόβλημα στην ασφαλή διέλευση των οχημάτων μέσα απ’ αυτό.
Εδώ να ενημερώσουμε ότι ο οδικός άξονας που συνδέει το κέντρο του χωριού με τον οικισμό του Μοναστηρίου της Αγίας Τριάδας, είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους του χωριού καθώς τον χρησιμοποιούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου για τη μεταξύ τους επικοινωνία.
Το έργο  που είχε προϋπολογισμό 120.000 ΕΥΡΩ επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Μουζακίου με την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Τόλια και εξέφρασε την πλήρη του ικανοποίηση:
«Θέλω να ευχαριστήσω το Δασάρχη Μουζακίου καθώς και τους συνεργάτες του για την άριστη συνεργασία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια. Κυρίως όμως να εκφράσω την ικανοποίησή μου καθώς ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε στο χωριό της Οξυάς λύθηκε με την κατασκευή του έργου στο ρέμα της Αγράμπελης. Ετσι πλέον οι κάτοικοι του χωριού δεν θα έχουν πρόβλημα με τη διέλευσή τους από το κέντρο του χωριού προς το Μοναστήρι της Αγίας Τριάδας»

 

Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο της διευθέτησης ρέματος στη Μαγουλίτσα στο Δήμο Μουζακίου

 

  • Έχει προϋπολογισμό 120.000 ΕΥΡΩ και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ


Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο της διευθέτησης του κεντρικού ρέματος που λειτουργεί ως αποχετευτικός  αύλακας της Μαγουλίτσας που θα δώσει λύση στο χρόνιο πρόβλημα που δημιουργούνταν λόγων των στάσιμων νερών και της βλάστησης που αναπτύσσονταν στη συγκεκριμένη περιοχή.
Ο ανάδοχος του έργου έχει ήδη πραγματοποιήσει τις χωματουργικές εργασίες καθαρισμού του αποδέκτη και τώρα προχωρά στην τοποθέτηση σωλήνων και επίστρωσής τους με τσιμέντο ώστε διοχετεύονται τα νερά μέσα απ’ αυτούς.
Το έργο επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός συνοδευόμενος από το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μπαλατσό και ενημερώθηκε επί τόπου για την εξέλιξη των εργασιών.
«Καταφέραμε μετά από μεγάλη προσπάθεια να ξεπεράσουμε τα διαδικαστικά και οικονομικά προβλήματα που ταλάνιζαν το έργο για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ. Έτσι ένα αίτημα των κατοίκων της Μαγουλίτσας παίρνει το δρόμο της υλοποίησης και της οριστικής λύσης του» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός



Μελέτη για το αρδευτικό του Φαναρίου


Παρέδωσε στο Δήμαρχο κ. Κωτσό ο Καθηγητής κ. Χαλκίδης

Μελέτη για το αρδευτικό του αγροκτήματος Φαναρίου παρέδωσε στο Δήμαρχο Μουζακίου και στον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Φαναρίου ο Καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Χαλκίδης σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Φανάρι.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Δήμου Μουζακίου και της ομάδας Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου και εκ  μέρους της Ομάδας η κ. Αρετή Ντουρλιού στην εισήγησή της τόνισε  τα παρακάτω:
«Η Ομάδα Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου σας καλωσορίζει στη σημερινή Ημερίδα.
Σήμερα θεωρούμε ότι υλοποιείται ένας από τους βασικούς στόχους που έθεσε η Ομάδα Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου, το αρδευτικό.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ηρακλή Χαλκίδη, Λέκτορα  στο Τμήμα Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που δέχτηκε να μας βοηθήσει και να αναλάβει την εκπόνηση αυτής της μελέτης.
Σήμερα εκτός από την παρουσίαση της μελέτης με θέμα: «Προοπτικές για τη δημιουργία αρδευτικού δικτύου των αγροκτημάτων του αναδασμού περιοχής Φαναρίου», θα γίνει και η παράδοσή της στον Δήμαρχο κ. Κωτσό.
Πιστεύουμε ότι ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή θα μεριμνήσουν για την υλοποίηση και την ολοκλήρωση αυτού του έργου.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι εάν η μελέτη αυτή δοθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα στην Δ/νση Τεχνικών Έργων Π.Ε  Καρδίτσας Περιφέρειας Θεσσαλίας θα έχουμε άμεσα αποτελέσματα. Είμαστε σίγουροι ότι η Περιφέρεια και ο Περιφερειάρχης κ. Αγοραστός θα ανταποκριθούν και θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση αυτού του έργου για την ανάπτυξη της αγροτικής παραγωγής.
Αυτή η μελέτη είναι έργο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και προσωπικά του Λέκτορα Ηρακλή Χαλκίδη, ο οποίος κατά τη γνώμη μας επιβάλλεται να μετέχει στην περαιτέρω πορεία υλοποίησης του έργου.
Τέλος θα χρειαστεί να δημιουργηθεί μία επιτροπή για τον συντονισμό και την προώθηση του σημαντικού αυτού έργου για τον τόπο μας.»
Ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός ευχαρίστησε για μία ακόμη φορά την ομάδα Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου για την άψογη συνεργασία που έχουν αναπτύξει και επεσήμανε πως  ο πρωτογενής τομέας αποτελεί τον πλέον γρήγορο και αξιόπιστο δρόμο για την έξοδο της χώρας μας από την κρίση.
Ο Πρόεδρος του Φαναρίου κ. Κολοσούσας από την πλευρά του ευχαρίστησε τον Καθηγητή κ. Χαλκίδη για την ευγενική του διάθεση να εκπονήσει τη μελέτη της αρδευτικού δικτύου του Αγροκτήματος Φαναρίου που αποτελεί μία σοβαρή εργασία η οποία πλέον μένει να εξελιχθεί σε μελέτη εφαρμογής ώστε να τύχει χρηματοδότησης.
O καθηγητής κ. Χαλκίδης στην εισήγησή του ανέφερε τα παρακάτω:
«Στη χώρα μας οι αρδεύσεις είναι ένας από τους κύριους παράγοντες αύξησης της παραγωγικότητας των γεωργικών εκμεταλλεύσεων αλλά και βασική ανάγκη για τις περισσότερες καλλιέργειες. Ωστόσο το νερό αποτελεί τον σημαντικότερο φυσικό πόρο όχι μόνο για τον άνθρωπο αλλά και για την ύπαρξη οποιασδήποτε μορφής ζωής. Η αύξηση της κατανάλωσης του νερού καθώς και οι επερχόμενες κλιματικές αλλαγές κάνουν επιτακτική την ανάγκη αειφορικής διαχείρισης αυτού του φυσικού πόρου. Για την οικονομικότερη διασφάλιση των αρδεύσεων αλλά και την ιδανικότερη αξιοποίηση του νερού απαιτείται συλλογική προσπάθεια. Προς αυτή την κατεύθυνση στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η διαστασιολόγηση ενός αρδευτικού δικτύου στο Φανάρι του Δήμου Μουζακίου. Η διαστασιολόγηση πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τη μέθοδο ελεύθερης ζήτησης του Clement. Με τη μέθοδο αυτή επιτυγχάνεται ο σχεδιασμός του οικονομικότερου δυνατόν, δικτύου τόσο από πλευράς κατασκευής όσο και της λειτουργίας του, ενώ παράλληλα η χρήση του είναι ελεύθερη από τους καλλιεργητές ανά πάσα στιγμή.
Η μελέτη αυτή είναι μια πρώτη προσπάθεια ανάδειξης των πλεονεκτημάτων κατασκευής ενός κλειστού δικτύου άρδευσης.
Πλεονεκτήματα αποτελούν:
1. οι μειωμένες απώλειες νερού περίπου στο 15% όταν τα ανοικτά δίκτυα διανομής νερού της περιοχής καταγράφουν απώλειες πάνω από το 45%.
2. Η αξιοποίηση αυτών των απωλειών μειώνει την ανάγκη κατασκευής ταμιευτήρων υψηλού κόστους καθώς και άντλησης νερού από τους υπόγειους υδροφορείς.
3. Η χρήση ηλεκτρικού ρεύματος για τις αρδεύσεις σε σχέση με τη χρήση πετρελαίου μειώνει το κόστος παραγωγής, οπότε οι παραγωγοί απολαμβάνουν επιπλέων κέρδος ή πιο ανταγωνιστικά προϊόντα.
4. Επίσης, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των αγροτικών προϊόντων, κάτι που βοηθά στην προτίμηση των προϊόντων στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης.
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, με τους ελάχιστους οικονομικούς πόρους που μας απομένουν, επιβάλλεται να επενδύσουμε στον πρωτογενή τομέα παραγωγής. Από τον πρωτογενή τομέα παραγωγής μπορεί να μην γίνουμε πλούσιοι ποτέ, τουλάχιστον όμως δεν θα πεινάσουμε.»
Μετά το πέρας της ημερίδας αποφασίστηκε η συγκρότηση επιτροπής που θα βοηθήσει την καθηγητή να ολοκληρώσει τη μελέτη και ταυτόχρονα να συμβάλλει σε συνεργασία με το Δήμο Μουζακίου στην υλοποίηση του έργου, Την επιτροπή αποτελούν οι:
1. Ηρακλής Χαλκίδης
2. Αρετή Ντουρλιού-Τσιούμα
3. Γεώργιος Κουλοσούσας
4. Γιάννης Φασιανός
5. Κωνσταντίνος Πάντος
6. Βούλα Φασιανού
7. Σωκράτης Μπακλαβάς

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

 

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

Ενημερώνουμε όλους τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ότι ο Δήμος Μουζακίου και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, (διά της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης), θέτουν σε λειτουργία το Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Μουζακίου. Στο πλαίσιο των Κ.Δ.Β.Μ. θα προσφερθούν προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων.

 

Το εν λόγω έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8 και συγχρηματοδοτείται από το Ε.Κ.Τ. (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο.

 

Κατά την εκπαιδευτική περίοδο 2013-2014, στο Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Μουζακίου μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα:



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Κ.Δ.Β.Μ.

 

 

Α/Α

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΩΡΕΣ

1

ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

1.1

Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων

25

1.2

Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα

50

1.3

Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη

25

1.4

Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων

25

1.5

Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση

25

1.6

Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν

25

1.7

Πράσινη Επιχειρηματικότητα

25

1.8

Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση

25

1.9

Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές

25

1.10

Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού

25

1.11

Συμβουλευτική σταδιοδρομίας

25

1.12

Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών

25

2

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

2.1

Περιβάλλον και καθημερινή ζωή

25

2.2

Γεωργία και Φυσικοί Πόροι

25

2.3

Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις

25

2.4

Οικολογικές λύσεις για το σπίτι

25

2.5

Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή

25

2.6

Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων

25

2.7

Αστικοί λαχανόκηποι

25

2.8

Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής

25

2.9

Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες

25

2.10

Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων

25

3

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

 

3.1

Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι)

50

3.2

Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ)

50

3.3

Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ)

50

3.4

Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή

25

3.5

Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)

25

3.6

Δημιουργία Ιστοσελίδας

50

3.7

Ηλεκτρονική εφημερίδα

50

3.8

Νέες Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία

25

4

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

4.1

Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα

25

4.2

Βελτιώνω την ορθογραφία μου

25

4.3

Σύνταξη εγγράφων – φορμών

50

4.4

Αγγλικά για το χώρο εργασίας

25

4.5

Αγγλικά για τον τουρισμό

25

4.6

Γαλλικά για τον τουρισμό

25

4.7

Γερμανικά για τον τουρισμό

25

4.8

Ιταλικά για τον τουρισμό

25

4.9

Τουρκικά για τον τουρισμό

25

5

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

5.1

Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής

25

5.2

Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο

25

5.3

Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία

25

5.4

Διαχείριση χρόνου

25

5.5

Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων

25

5.6

Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας

25

5.7

Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία

25

5.8

Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες

50

5.9

Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή

25

6

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

 

6.1

Ιστορία της Τέχνης

25

6.2

Εικαστικό Εργαστήρι

50

6.3

Φωτογραφία

25

6.4

Κινηματογράφος

25

6.5

Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο

50

6.6

Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση)

50

6.7

Εργαστήρι μουσικής

50

6.8

Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής

50

6.9

Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

25

6.10

Τοπική Ιστορία

25

7

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ

 

7.1

Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή

25

7.2

Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι

50

7.3

Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ

50

7.4

Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή

25



Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης.

Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης και φωτοτυπία ταυτότητας (Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

Τα τμήματα τίθενται σε λειτουργία με την εγγραφή 18-20 ατόμων.

Η παρακολούθηση των προγραμμάτων θα είναι πρωινές ή απογευματινές ώρες.



Στο τέλος κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης.



Για πληροφορίες και εγγραφές μπορείτε να απευθυνθείτε στο:

Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) Δ. Μουζακίου

Φανάρι, Δημαρχείο πρώην Δήμου Ιθώμης

Τ.Κ. 43100

Τηλ. : 2441352415, 6979072321

email: kdvmmouzakiou@hotmail.com



κα Χουζούρη Γεωργία, Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας

κος Κουτζαμάνης Κων/νος, Υπεύθυνος Οργάνωσης



Ημέρες και ώρες κατάθεσης αιτήσεων:

Δευτέρα: 10:00 – 14:00

Τρίτη & Πέμπτη: 09:00 – 13:00

Τετάρτη: 10:00 – 13:00 στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης(ΚΠΕ Μουζακίου).

Μελέτη Αρδευτικού Δικτύου θα παραλάβει ο Δήμος Μουζακίου

Στη σημερινή ημερίδα στο Φανάρι στις 11  π.μ.

Την εκπόνησε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Μελέτη που αφορά τη δημιουργία αρδευτικού δικτύου των αγροκτημάτων του αναδασμού Περιφέρειας Φαναρίου θα παραλάβει ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός από το Λέκτορα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Χαλκίδη κατά τη διάρκεια της σχετικής ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο Δημοτικό Κατάστημα Φαναρίου

Η πρωτοβουλία ανήκει στην Ομάδα Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου που συνεργάζεται με μεγάλη επιτυχία με το  ΔήμοςΜουζακίου και το θέμα της είναι: «Προοπτικές για τη δημιουργία αρδευτικού δικτύου των αγροκτημάτων του αναδασμού περιφέρειας Φαναρίου» με ομιλητή τον Ηρακλή Χαλκίδη, Λέκτορα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013 στο Δημοτικό Κατάστημα Φαναρίου και ώρα 11:00 πμ.

Εδώ να θυμίσουμε ότι η Ομάδα Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου σε συνεργασία με το Δήμο Μουζακίου έχουν διοργανώσει μέχρι τώρα και άλλες ημερίδες όπως εκείνη για τη Στέβια μέσα από την οποία προέκυψε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Στέβιας που μέχρι τώρα έχει επιδείξει σημαντική δράση.
«Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω θερμά τα μέλη της Ομάδας Φαναριωτών για την Ανάπτυξη του Θεσσαλικού Κάμπου για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν και τη συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με σοβαρά αποτελέσματα στον αγροτικό τομέα. Είναι γεγονός πως όταν υπάρχει η αγάπη για τον τόπο και το μεράκι προσφοράς σ’ αυτόν τότε μπορούν να επιτευχθούν σοβαρά αποτελέσματα. Θεωρώ ότι η σημερινή ημερίδα, στην οποία καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους με την αγροτική παραγωγή να έρθουν στο Φανάρι, ότι θα συμβάλει καθοριστικά στην αναμόρφωση του αρδευτικού δικτύου του Φαναρίου. Στόχος του Δήμου μας είναι να υλοποιηθεί η μελέτη μέσα από την αξιοποίηση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων» δήλωσε ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός

Ολοσχερώς κάηκε οικία στη Δρακότρυπα

Ολοσχερώς κάηκε οικία στη Δρακότρυπα του Δήμου Μουζακίου μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε μάλλον από μαγειρικό σκεύος που είχε ξεχαστεί σε ηλεκτρική εστία. Η πυροσβεστική υπηρεσία επενέβη άμεσα, αλλά δυστυχώς η πυρκαγιά επεκτάθηκε πολύ γρήγορα μ’ αποτέλεσμα το σπίτι να καεί ολοκληρωτικά.
Πρόκειται για οικία δύο υπέργηρων συνταξιούχων και από το Δήμο Μουζακίου καταβάλλεται προσπάθεια ενεργοποίησης των αντίστοιχων υπηρεσιών του κράτους προκειμένου να τύχουν βοηθήματος να ξαναστήσουν το σπίτι τους