ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                       
ΝΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ                                                                
ΔΗΜΟΣ  ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ                                                                                                                                            Μουζάκι  14 / 9 / 2012
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Για Τακτική  Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Μουζακίου


ΠΡΟΣ: Τους κ.κ.
1. Κωτσό Γεώργιο  Πρόεδρο Ο.Ε. 
2. Ζαρνακούπη Νικόλαο Δημοτικό Σύμβουλο
3. Καρανίσα Αντώνιο Δημοτικό Σύμβουλο
4. Κουτσογιάννη Ιωάννη Δημοτικό Σύμβουλο 
5. Τσιούμα Δημήτριο Δημοτικό Σύμβουλο 
6. Ντόντο Χρήστο  Δημοτικό Σύμβουλο
7. Χατζηγούλα Χρήστο Δημοτικό Σύμβουλο

Σας προσκαλώ σε τακτική συνεδρίαση που θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Καταστήματος την 18η Σεπτεμβρίου 2012 ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων πάνω στα εξής θέματα της ημερησίας διατάξεως σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α' 87):

 Περί ανάθεσης εκτέλεσης του έργου «αποχέτευση ομβρίων Λαζαρίνας»,
 Περί ανάθεσης εκτέλεσης του έργου «πλακόστρωση – ηλεκτροφωτισμός κεντρικού πεζοδρομίου Κρανιάς»,
 Περί καθορισμού των όρων διακήρυξης για την εκτέλεση του έργου «βελτίωση υποδομών Βατσουνιάς»,
 Περί ορισμού δικηγόρου για την υπεράσπιση των συμφερόντων του Δήμου,
 Περί ορισμού δικηγόρου για την υπεράσπιση των συμφερόντων του Δήμου,
 Περί ορισμού δικαστικού επιμελητή για επίδοση αγωγών στο νομό Αττικής,
 Περί καθορισμού των όρων διακήρυξης δημοπρασίας εκμίσθωσης δημοτικής έκτασης 386 τ.μ. πέριξ του Δημοτικού κτιρίου νέων σφαγείων στη Δ.Κ. Μουζακίου,
 Περί καθορισμού των όρων διακήρυξης δημοπρασίας εκμίσθωσης δημοτικών εκτάσεων για την εγκατάσταση κεραιών κινητής τηλεφωνίας,

Περί καθορισμού των όρων διακήρυξης δημοπρασίας εκμίσθωσης δημοτικού αναψυκτηρίου Καναλίων
 Περί καθορισμού των όρων εκποίησης δημοτικού ακινήτου 300 τ.μ. στην Τ.Κ. Αγίου Ακακίου.
 Ψήφιση Διαφόρων Πιστώσεων.