Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Μουζακίου

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

 

Από το  16/2024 Πρακτικό Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

 

Αριθμός Απόφασης:  137 /2024

 

Περίληψη: Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Μουζακίου

 

Σήμερα την 15η του μηνός Ιουλίου του έτους 2024 ημέρα Δευτέρα και ώρα 20:30 το Δημοτικό Συμβούλιο συνήλθε σε δημόσια τακτική, δια ζώσης συνεδρίαση, ύστερα από την αριθμ. 7503/10-7-2024 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου που δημοσιεύθηκε στον ειδικό χώρο ανακοινώσεων του Δήμου και κοινοποιήθηκε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, γνωστοποιήθηκε δε σε όλα τα μέλη αυτού με κάθε πρόσφορο μέσο και αναρτήθηκε αυθημερόν στην ιστοσελίδα του δήμου σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 άρθρο 67 ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 6 του ν.5056/23, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

 

Πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, η Πρόεδρος διαπίστωσε ότι σε σύνολο είκοσι πέντε (25) μελών ήταν:

 

α/α

Μέλη

 

Παρόντες

Απόντες

 

α/α

Πρόεδροι Δημοτικών  Κοινοτήτων

Παρόντες

Απόντες

1

Δασκάλου Φανή-Πρόεδρος ΔΣ

Χ

 

 

1

Αθανασίου Λάμπρος

 

χ

2

Αγγελάκη Αποστολία

Χ

 

 

2

Τζιβέλης Απόστολος

 

Χ

3

Γκέκας Ιωάννης

Χ

 

 

3

Καρκανιάς Βασίλειος

 

Χ

4

Ζιάκα Μαρία (Μαριάννα)

Χ

 

 

4

Τσίγκας Παναγιώτης

 

Χ

5

Κανιούρας Γεώργιος

 

Χ

 

5

Μιχαηλίδου Μαρία

 

Χ

6

Καραμπέκου Μαρία

Χ

 

 

6

Γάκιας Αθανάσιος

 

Χ

7

Κουτρομάνος Χρήστος

Χ

 

 

7

Κωστάκης Σεραφείμ

 

Χ

8

Κουτσουγιάννης Ιωάννης

Χ

 

 

8

Γρηγορίου Δημήτριος

 

Χ

9

Μπούρμπος Βασίλειος

Χ

 

 

9

Κορώνης Γεώργιος

 

Χ

10

Παπακώστας Γεώργιος

 

Χ

 

10

Σδρόλια Αφροδίτη

Χ

 

11

Πούπης Νικόλαος

Χ

 

 

11

Φωτάκης Δημήτριος

 

Χ

12

Σκρέτας Κωνσταντίνος

Χ

 

 

12

Καραμπέκος Ευάγγελος

 

Χ

13

Τσίγκας Απόστολος

 

Χ

 

13

Σοφογιάννης Βασίλειος

 

Χ

14

Φούντας Γεώργιος

Χ

 

 

14

Μπαλκίζας Χρήστος

 

Χ

15

Φωτίου Ιουλία

Χ

 

 

15

Μούντζιας Κωνσταντίνος

 

Χ

16

Χατζηγούλα Βασιλική

 

Χ

 

16

Γκόλιας Κωνσταντίνος

 

Χ

17

Φροξυλιάς Βάιος

Χ

 

 

17

Κορώνης Κωνσταντίνος

 

Χ

18

Γκινής Επαμεινώνδας

Χ

 

 

18

Τσίντζου Μαρία

Χ

 

19

Καπούλα Στέλλα

Χ

 

 

19

Καταραχιάς Αχιλλεύς

Χ

 

20

Καρανίσας Αντώνιος

Χ

 

 

20

Ευθυμίου Λάμπρος

 

Χ

21

Παναγόπουλος Γεώργιος

Χ

 

 

21

Νίκου Παναγιώτης

 

Χ

22

Πάτας Πέτρος

Χ

 

 

22

Κουτσογιάννης Περικλής

 

Χ

23

Ρέππας Στέργιος

Χ

 

 

23

Τριανταφύλλου-Τίγκα Χριστίνα

 

Χ

24

Σερίφης Ηλίας

Χ

 

 

24

Πατσιαούρας Γεώργιος

 

Χ

25

Τσιώνας Bασίλειος

 

Χ

 

25

Γκερμπεσιώτης Γεώργιος

 

Χ

 

 

 

 

 

26

Μπίτσιος  Σωτήριος

 

Χ

 

 

 

 

 

27

Λασδινός Δημήτριος

Χ

 

 

 

 

 

 

Τα απόντα μέλη κλήθηκαν νόμιμα

 

Ο Δήμαρχος κλήθηκε νόμιμα και προσήλθε στη συνεδρίαση

 

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η Μούντζια Ουρανία, υπάλληλος του Δήμου, για την τήρηση των πρακτικών.

 

Εισηγούμενη η πρόεδρος το 6ο θέμα ΗΔ, ήτοι Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Μουζακίου, κάλεσε εισηγητή τον κ. Κουτρομάνο Χρήστο, ο οποίος, αφού έλαβε το λόγο, έθεσε στο συμβούλιο τα εξής:

 

 

 

Με την υπ΄ αριθμό 136/2024 Απόφαση το Δημοτικό ενέκρινε την ίδρυση και λειτουργία Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών  (Κ.Δ.Α.Π.) στις σχολικές μονάδες Δημοτικού Σχολείου Μαυρομματίου & Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας.

 

Για το λόγο αυτό χρειάζεται να εγκρίνουμε τον Κανονισμό Λειτουργίας τους.

 

Συγκεκριμένα σας παραθέτω τον Κανονισμό.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

Menu

 

·ΤΟΜΕΙΣ Κ.Ε.ΔΗ.Β.

 

oΠαιδικός σταθμός «Το στρουμφόσπιτο»

 

oΚ.Δ.Α.Π.

 

oΚ.Δ.Α.Π. ΜΕΑ

 

oΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

 

oKέντρο Κοινότητας

 

·ΣΚΟΠΟΣ

 

oΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 

·ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

oΓράψτε το μήνυμά σας

 

 

 

Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) αποσκοπούν:

 

ð  Στην παραμονή για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας πέραν του σχολικού ωραρίου σε ένα περιβάλλον ευχάριστο και δημιουργικό που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για κάθε παιδί μέσα από το παιχνίδι, το τραγούδι, τη ζωγραφική, τη μουσική, τη συζήτηση.

 

ð  Στη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου του παιδιού.

 

ð  Στην παροχή κινήτρων  και ευκαιριών στο κάθε παιδί.

 

ð  Στην παροχή ουσιαστικής βοήθειας στην οικογένεια του παιδιού και κυρίως στην εργαζόμενη μητέρα.

 

ΑΡΘΡΟ 1: ΣΥΣΤΑΣΗ – ΣΚΟΠΟΣ

 

 

 

Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) είναι Μονάδες δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με καλή υγεία, ηλικίας 5-12 χρόνων. Στις μονάδες αυτές, μπορούν να απασχολούνται και παιδιά με ελαφράς μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα.

 

Για τη σύσταση και τη λειτουργία των Κ.Δ.Α.Π. ακολουθούνται, αυτά που ορίζονται στην Υπουργική Απόφαση αριθ. ΠΙβ/Γ.Π οικ.14951/2001 (ΦΕΚ 1397/τ Β/22-10-2001) προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), η οποία τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπ’ αριθμ ΠΙβ/Γ.Π.οικ, 109707/2009 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1849/ τ Β/03-09-2009).

 

Σκοπός των Κ.Δ.Α.Π. είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας, εκτός σχολικού ωραρίου, η σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου με ατομική ή οργανωμένη δραστηριότητα ή μέσα από οργανωμένες ομάδες εργαστηρίων καθώς και η εξυπηρέτηση των γονιών.

 

Τα Κέντρα μπορούν να διασυνδέονται με τις εκπαιδευτικές μονάδες, τις κοινωνικές υπηρεσίες των Ο.Τ.Α., τους φορείς και τις υπηρεσίες πολιτιστικής, αθλητικής, περιβαλλοντικής κ.λπ. τοπικής παρέμβασης και ανάπτυξης.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 2: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

 

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. για την εκπλήρωση των σκοπών τους, όπως αυτοί περιγράφονται παραπάνω προβλέπεται να παρέχουν τις παρακάτω υπηρεσίες:

 

·     Υγιεινή και ασφαλή απασχόληση και αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών με την ανάπτυξη της ατομικής και ομαδικής δραστηριότητας.

 

·     Υλοποίηση προγραμμάτων έκφρασης, ψυχαγωγίας, άθλησης.

 

·     Δράσεις ανάπτυξης φιλικών δεσμών και κοινωνικών σχέσεων.

 

·     Ενημέρωση της οικογένειας και παραπομπή σε φορείς που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΚΡΙΤΗΡΙΑ

 

ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

 

 

Δικαίωμα εγγραφής Εγγραφή παιδιών

 

Στα Κ.Δ.Α.Π. εγγράφονται παιδιά ηλικίας 5-12 χρόνων. Επίσης εγγράφονται παιδιά με ελαφρός μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα.

 

Τα εγγραφόμενα παιδιά προέρχονται κατά κύριο λόγο από την περιοχή του Ο.Τ.Α. στον οποίο ανήκει το Κ.Δ.Α.Π., χωρίς να αποκλείεται η περίπτωση εγγραφής παιδιών που διαμένουν σε όμορη περιοχή, και εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις ή στην περίπτωση που με την εγγραφή εξυπηρετείται ιδιαίτερα οξυμένη κοινωνική ανάγκη των γονέων, η οποία αιτιολογείται ειδικά.

 

 

 

Για την εγγραφή των παιδιών απαιτείται:

 

1.    Αίτηση γονέα ή κηδεμόνα.

 

2.    Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το οποίο προκύπτει η ηλικία του παιδιού.

 

3.    Βεβαίωση γιατρού του Δημοσίου ή Ασφαλιστικού Οργανισμού για την κατάσταση υγείας του παιδιού.

 

4.    Αντίγραφο της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος τρέχοντος έτους ή εκκαθαριστικό της Εφορίας του προηγούμενου έτους. Σε περίπτωση που δεν υποχρεούται να υποβάλλει φορολογική δήλωση, βεβαίωση της οικείας ΔΟΥ.

 

Αιτήσεις εγγραφής υποβάλλονται σε όλη τη διάρκεια του έτους εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις.

 

 

 

Κριτήρια επιλογής

 

Η επιλογή των φιλοξενουμένων παιδιών γίνεται με απόφαση του Δ.Σ., μετά από εισήγηση του/της Διευθυντή/τριας του Κέντρου ή όπως κάθε φορά ισχύει.

 

Κριτήριο επιλογής των παιδιών είναι η οικονομική κατάσταση της οικογένειας και η σύνθεση αυτής.

 

Προηγούνται τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, παιδιά πολύτεκνων και μονογονεικών οικογενειών καθώς και παιδιά γονέων με σωματική ή πνευματική αναπηρία.

 

Στις σχολικές περιόδους στις οποίες η δομή του Κ.Δ.Α.Π. συμμετέχει σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα κριτήρια επιλογής – εγγραφής των φιλοξενούμενων παιδιών του προγράμματος προσαρμόζονται κάθε φορά από το δικαιούχο φορέα υλοποίησης του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 4. ΜΗΝΕΣ & ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. λειτουργούν 11 μήνες το χρόνο, από Σεπτέμβριο έως Ιούλιο και προσαρμόζουν το ωράριό τους ανάλογα με το ωράριο λειτουργίας των σχολείων της περιοχής και πάντα σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην άδεια ίδρυσης  και λειτουργίας του.

 

Διακόπτουν τη λειτουργία τους κατά τις επίσημες αργίες και τις αργίες λόγω εορτασμού εθνικού ή τοπικού γεγονότος ή εορτασμού του  Πολιούχου Αγίου του Δήμου.

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και κατά τους θερινούς μήνες ανάλογα με τις τοπικές κοινωνικές ανάγκες και κατά την κρίση του Δημοτικού Συμβουλίου (σχετ. ΚΥΑ αριθμ. 4036/27-7-2001 ΦΕΚ 1128/τΒ/2001).

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. μπορούν να λειτουργούν, από Δευτέρα ως Παρασκευή σε μία (1)  ή δύο (2) τετράωρες βάρδιες, με το εξής ωράριο λειτουργίας (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ):

 

Χειμερινό:      Α’  βάρδια 14.00 έως 18.00 μ.μ.

 

                        Β’  βάρδια 18.00 μ.μ. έως 22.00 μ.μ.

 

Θερινό:           Α’  βάρδια 8.00 π.μ. έως 12.00 μ.μ.

 

Β’  βάρδια 12.00 μ.μ. έως 16.00 μ.μ.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ  - ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

 

 

Η δυναμικότητα του Κ.Δ.Α.Π. συνάδει με τη δυναμικότητα των κτιριακών του εγκαταστάσεων, όπως αυτή αναγράφεται στην άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του. Στη περίπτωση που το κέντρο λειτουργεί σε δύο (2) βάρδιες, η δυναμικότητά ορίζεται ανά βάρδια.

 

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις πρέπει να πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές των κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης (Κ.Δ.Α.Π.) που στεγάζονται κατ’ εξαίρεση σε δημόσια σχολικά κτίρια, όπως αυτές ορίζονται Με το Γ.Π.Δ11 οικ /59903 (ΦΕΚ Β 3851/18-08-2021).

 

ΑΡΘΡΟ 6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

 

 

 

Κάθε Κέντρο στελεχώνεται σύμφωνα με την αριθ. Κ.Υ.Α. 4036/27-7-2001 (ΦΕΚ 1128/τ.Β’/2001), όπως συμπληρώθηκε και ισχύει και από το άρθρο 7(προσωπικό) της Υπουργικής Απόφασης με Αριθ. Π.1β/Γ.Π.οικ.14951 (ΦΕΚ 1397/τ. Β/22-10-2001) του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας.

 

Το προσωπικό, το οποίο θα στελεχώνει την κάθε δομή  Κ.Δ.Α.Π. θα ορίζεται από το καθ΄ύλην αρμόδιο όργανο, μετά από αξιολόγηση των αναγκών της κάθε δομής και τον αριθμό των εξυπηρετούμενων παιδιών και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προαναφερόμενες υπουργικές Αποφάσεις.

 

Ειδικότερα

 

Α. Εξειδικευμένο προσωπικό, για τη δημιουργική απασχόληση, ανάλογα με τις δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

 

·       Παιδαγωγός ΠΕ

 

·       Νηπιαγωγός ΠΕ

 

·       Γυμναστής/τρια

 

·       Εικαστικός

 

·       Καθηγητής/τρια Μουσικής, Πληροφορικής, Ζωγραφικής, Θεατρολόγος

 

Οι ανωτέρω θα πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίων Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. ή κάτοχοι τίτλων σπουδών (Δ.Ε.) σχετικών με τη δημιουργική απασχόληση, σχολών της ημεδαπής ή ισότιμων σχολών της αλλοδαπής.

 

Το εξειδικευμένο προσωπικό προσπαθεί να εντοπίσει και να καλλιεργήσει τις ικανότητες και δεξιότητες του παιδιού, να συμβάλλει  στην  κοινωνικοποίηση και την ομαλή ένταξή του στην  κοινωνία.

 

 

 

Β. Με απόφαση του καθ΄ύλην αρμόδιου οργάνου του Δήμου ορίζεται υπεύθυνη/ος δομής, πτυχιούχος Π.Ε. ή Τ.Ε. που θα προέρχεται από το προσωπικό της δομής, με τη μεγαλύτερη εμπειρία στο σχετικό αντικείμενο και θα ασκεί τα καθήκοντα της θέσης αυτής επί πλέον των κυρίων καθηκόντων του.

 

Συνεργάζεται με το εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε τα παιδιά να βοηθηθούν να αναπτύξουν μέσα από τη  δημιουργική απασχόληση, φαντασία και έμπνευση, αγωνιστικότητα, ελευθερία και έκφραση, θάρρος και θέληση.

 

      Επίσης, συνεργάζεται με τον προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία η δομή εντάσσεται στον οργανισμό του Δήμου αλλά και όλους τους προϊσταμένους  των οργανικών μονάδων του Δήμου για θέματα διαχείρισης, οργάνωσης & λειτουργίας της δομής.

 

 

 

Γ.   Προσωπικό καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών

 

Ένα (1) άτομο καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών σε κάθε Κ.Δ.Α.Π., το οποίο ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δομής μπορεί να απασχολείται με σχέση εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης ή σύμβαση έργου ή σύμβαση ανεξαρτήτων υπηρεσιών μετά από απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Δήμου .

 

Το προσωπικό καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών εκτελεί τις εργασίες καθαριότητας των εσωτερικών, εξωτερικών χώρων καθώς και κάθε άλλη βοηθητική εργασία που του ανατίθεται από τον υπεύθυνο του κάθε Κέντρου.

 

 

 

Δ.   Στο Κέντρο δύναται να απασχολείται με συμβάσεις έργου και προσωπικό άλλων εξειδικευμένων ειδικοτήτων ανάλογα με το μέγεθος του Κέντρου και τις ανάγκες των εξυπηρετουμένων παιδιών (π.χ. Παιδίατρος, λογιστής).

 

 

 

Το σύνολο του προσωπικού που θα απασχοληθεί σε κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα υποβάλει πιστοποιητικό υγείας, το οποίο θα πρέπει να είναι πάντα σε ισχύ με ευθύνη του κάθε εργαζομένου και σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις, να φυλάσσεται στο αρχείο της δομής στην οποία εργάζεται και να επιδεικνύεται από τον εργαζόμενο σε κάθε έλεγχο των αρμοδίων υπηρεσιών.

 

Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης του προσωπικού είναι σύμφωνες με το ωράριο του κανονισμού λειτουργίας του Κ.Δ.Α.Π. και την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας της κάθε δομής, η οποία χορηγείται από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας.

 

Ειδικότερα, για το προσωπικό καθαριότητας, ως ώρες προσέλευσης και αποχώρησης ορίζονται μία (1) ώρα νωρίτερα από τις ώρες λειτουργίας του Κέντρου.

 

Αδικαιολόγητη απουσία του προσωπικού από το Κέντρο κατά τις εργάσιμες ημέρες & ώρες και χωρίς γραπτή άδεια εγκεκριμένη από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσεται οργανικά το Κ.Δ.Α.Π., δεν επιτρέπεται.

 

 

 

Σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο δεν λειτουργεί κάποια από τις βάρδιες των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης  το προσωπικό  οφείλει να  αναπληρώνει τις ώρες εργασίας του σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία συναφή ή παρεμφερή με την ειδικότητά του σε υπηρεσία του Δήμου που θα του υποδειχθεί από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσονται οργανικά τα Κ.Δ.Α.Π.

 

Το προσωπικό υποχρεούται να συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων, να εκτελεί τα καθήκοντά που του αναθέτουν και να φροντίζει για τη διατήρηση πρόχειρου φαρμακείου.

 

 

 

Ως προς τις διαδικασίες πρόσληψης, ανανέωσης/παράτασης συμβάσεων, τυπικά προσόντα,  μισθοδοσία, θέματα αδειών κ.ά. θέματα προσωπικού ρυθμίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για το προσωπικό των Ο.Τ.Α. καθώς και σε περίπτωση συμμετοχής σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και από το σχετικό θεσμικό πλαίσιο.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΕΛΕΓΧΟΣ – ΕΠΟΠΤΕΙΑ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

 

 

 

Ο έλεγχος για την καλή λειτουργία των Κ.Δ.Α.Π. διενεργείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της οικείας Περιφέρειας  σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ. 87/τ.Α΄/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα “Καλλικράτης”» και τις διατάξεις του Ν.2345/95 (Φ.Ε.Κ. 213/τ.Α΄/95) «Οργανωμένες Υπηρεσίες παροχής προστασίας από φορείς Κοινωνικής Πρόνοιας και άλλες διατάξεις».

 

Την άμεση διοικητική εποπτεία των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης έχει ο προϊστάμενος της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσονται οργανικά και ο νόμιμος εκπρόσωπος των δομών που είναι ο εκάστοτε Δήμαρχος.

 

Ως προς την υλοποίηση της δράσης «Εναρμόνιση Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής», τα Κ.Δ.Α.Π. υπάγονται στον κανονιστικό πλαίσιο  που εντάσσεται το συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα.

 

 

 

 

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ -ΤΗΡΟΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

 

 

 

Κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα πρέπει να τηρεί

 

ð  Μητρώο / αρχείο με τα στοιχεία των εγγεγραμμένων παιδιών ανά βάρδια

 

ð  Μητρώο / αρχείο με τα στοιχεία των εργαζομένων

 

ð  Εβδομαδιαίο πρόγραμμα δραστηριοτήτων – εργαστηρίων

 

ð  Πρόγραμμα δραστηριοτήτων – επισκέψεων εκτός δομής.

 

Το βασικό πρόγραμμα των δραστηριοτήτων του Κ.Δ.Α.Π. πρέπει να υλοποιείται στους χώρους στους οποίους στεγάζεται η δομή, στη Διεύθυνση που αναγράφεται στην άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του και οι οποίοι νομίμως έχουν αδειοδοτηθεί.

 

Σε κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα πρέπει να τηρούνται απαραίτητα και να ενημερώνονται καθημερινά από το εκπαιδευτικό προσωπικό της κάθε δομής τα ακόλουθα βιβλία:

 

α) Δραστηριοτήτων /Συμβάντων

 

β) Παρουσίας / Απουσίας παιδιών

 

γ) Παρουσίας / Απουσίας προσωπικού

 

Τα προαναφερόμενα βιβλία, θα πρέπει να είναι θεωρημένα από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσεται οργανικά το Κ.Δ.Α.Π. και με ευθύνη των εργαζομένων της κάθε δομής.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 9. ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

 

 

 

Οι διατάξεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Κ.Δ.Α.Π. συμπληρώνονται ή τροποποιούνται με απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου.

 

 

 

Άλλα θέματα που θα προκύψουν σχετικά με τη λειτουργία του Κ.Δ.Α.Π. και δεν έχουν προβλεφθεί στον παρόντα Κανονισμό Λειτουργίας, θα ρυθμίζονται με απόφαση του ΔΣ του Δήμου.

 

 Ακολούθως, η Πρόεδρος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να ψηφίσει την πρότασή της λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 74, παρ. 10 του  Ν. 4555/2018, (όπως αυτό αντικατέστησε το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010)  σύμφωνα με τις οποίες, “Αν κάποιο μέλος του δημοτικού συμβουλίου αρνηθεί ψήφο ή δώσει λευκή ψήφο, λογίζεται ως παρόν κατά τη συνεδρίαση, μόνο για το σχηματισμό της απαρτίας. Τόσο η άρνηση ψήφου, όσο και η λευκή ψήφος δεν υπολογίζονται στην καταμέτρηση θετικών και αρνητικών ψήφων”.

 

Το Δ.Σ. αφού άκουσε τις ανωτέρω εισηγήσεις, έλαβε υπόψη τις ανωτέρω αναφερόμενες διατάξεις, τις τοποθετήσεις, απόψεις των Δημοτικών Συμβούλων όπως αυτές καταγράφηκαν στα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά της συνεδρίασης και έπειτα από διαλογική συζήτηση

 

 

 

Αποφασίζει ομόφωνα

 

Εγκρίνει τον Κανονισμό Λειτουργίας των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών  (Κ.Δ.Α.Π.) που θα λειτουργήσουν στις σχολικές μονάδες Δημοτικού Σχολείου Μαυρομματίου & Δημοτικού Σχολείου Μαγούλας και ο οποίος έχει ως εξής:

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

Menu

 

·ΤΟΜΕΙΣ Κ.Ε.ΔΗ.Β.

 

oΠαιδικός σταθμός «Το στρουμφόσπιτο»

 

oΚ.Δ.Α.Π.

 

oΚ.Δ.Α.Π. ΜΕΑ

 

oΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

 

oKέντρο Κοινότητας

 

·ΣΚΟΠΟΣ

 

oΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 

·ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

oΓράψτε το μήνυμά σας

 

 

 

Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) αποσκοπούν:

 

ð  Στην παραμονή για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας πέραν του σχολικού ωραρίου σε ένα περιβάλλον ευχάριστο και δημιουργικό που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για κάθε παιδί μέσα από το παιχνίδι, το τραγούδι, τη ζωγραφική, τη μουσική, τη συζήτηση.

 

ð  Στη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου του παιδιού.

 

ð  Στην παροχή κινήτρων  και ευκαιριών στο κάθε παιδί.

 

ð  Στην παροχή ουσιαστικής βοήθειας στην οικογένεια του παιδιού και κυρίως στην εργαζόμενη μητέρα.

 

ΑΡΘΡΟ 1: ΣΥΣΤΑΣΗ – ΣΚΟΠΟΣ

 

 

 

Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) είναι Μονάδες δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με καλή υγεία, ηλικίας 5-12 χρόνων. Στις μονάδες αυτές, μπορούν να απασχολούνται και παιδιά με ελαφράς μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα.

 

Για τη σύσταση και τη λειτουργία των Κ.Δ.Α.Π. ακολουθούνται, αυτά που ορίζονται στην Υπουργική Απόφαση αριθ. ΠΙβ/Γ.Π οικ.14951/2001 (ΦΕΚ 1397/τ Β/22-10-2001) προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), η οποία τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπ’ αριθμ ΠΙβ/Γ.Π.οικ, 109707/2009 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1849/ τ Β/03-09-2009).

 

Σκοπός των Κ.Δ.Α.Π. είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας, εκτός σχολικού ωραρίου, η σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου με ατομική ή οργανωμένη δραστηριότητα ή μέσα από οργανωμένες ομάδες εργαστηρίων καθώς και η εξυπηρέτηση των γονιών.

 

Τα Κέντρα μπορούν να διασυνδέονται με τις εκπαιδευτικές μονάδες, τις κοινωνικές υπηρεσίες των Ο.Τ.Α., τους φορείς και τις υπηρεσίες πολιτιστικής, αθλητικής, περιβαλλοντικής κ.λπ. τοπικής παρέμβασης και ανάπτυξης.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 2: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

 

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. για την εκπλήρωση των σκοπών τους, όπως αυτοί περιγράφονται παραπάνω προβλέπεται να παρέχουν τις παρακάτω υπηρεσίες:

 

·     Υγιεινή και ασφαλή απασχόληση και αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών με την ανάπτυξη της ατομικής και ομαδικής δραστηριότητας.

 

·     Υλοποίηση προγραμμάτων έκφρασης, ψυχαγωγίας, άθλησης.

 

·     Δράσεις ανάπτυξης φιλικών δεσμών και κοινωνικών σχέσεων.

 

·     Ενημέρωση της οικογένειας και παραπομπή σε φορείς που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΚΡΙΤΗΡΙΑ

 

ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

 

 

Δικαίωμα εγγραφής Εγγραφή παιδιών

 

Στα Κ.Δ.Α.Π. εγγράφονται παιδιά ηλικίας 5-12 χρόνων. Επίσης εγγράφονται παιδιά με ελαφρός μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα.

 

Τα εγγραφόμενα παιδιά προέρχονται κατά κύριο λόγο από την περιοχή του Ο.Τ.Α. στον οποίο ανήκει το Κ.Δ.Α.Π., χωρίς να αποκλείεται η περίπτωση εγγραφής παιδιών που διαμένουν σε όμορη περιοχή, και εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις ή στην περίπτωση που με την εγγραφή εξυπηρετείται ιδιαίτερα οξυμένη κοινωνική ανάγκη των γονέων, η οποία αιτιολογείται ειδικά.

 

 

 

Για την εγγραφή των παιδιών απαιτείται:

 

5.    Αίτηση γονέα ή κηδεμόνα.

 

6.    Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το οποίο προκύπτει η ηλικία του παιδιού.

 

7.    Βεβαίωση γιατρού του Δημοσίου ή Ασφαλιστικού Οργανισμού για την κατάσταση υγείας του παιδιού.

 

8.    Αντίγραφο της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος τρέχοντος έτους ή εκκαθαριστικό της Εφορίας του προηγούμενου έτους. Σε περίπτωση που δεν υποχρεούται να υποβάλλει φορολογική δήλωση, βεβαίωση της οικείας ΔΟΥ.

 

Αιτήσεις εγγραφής υποβάλλονται σε όλη τη διάρκεια του έτους εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις.

 

 

 

Κριτήρια επιλογής

 

Η επιλογή των φιλοξενουμένων παιδιών γίνεται με απόφαση του Δ.Σ., μετά από εισήγηση του/της Διευθυντή/τριας του Κέντρου ή όπως κάθε φορά ισχύει.

 

Κριτήριο επιλογής των παιδιών είναι η οικονομική κατάσταση της οικογένειας και η σύνθεση αυτής.

 

Προηγούνται τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, παιδιά πολύτεκνων και μονογονεικών οικογενειών καθώς και παιδιά γονέων με σωματική ή πνευματική αναπηρία.

 

Στις σχολικές περιόδους στις οποίες η δομή του Κ.Δ.Α.Π. συμμετέχει σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα κριτήρια επιλογής – εγγραφής των φιλοξενούμενων παιδιών του προγράμματος προσαρμόζονται κάθε φορά από το δικαιούχο φορέα υλοποίησης του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 4. ΜΗΝΕΣ & ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. λειτουργούν 11 μήνες το χρόνο, από Σεπτέμβριο έως Ιούλιο και προσαρμόζουν το ωράριό τους ανάλογα με το ωράριο λειτουργίας των σχολείων της περιοχής και πάντα σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην άδεια ίδρυσης  και λειτουργίας του.

 

Διακόπτουν τη λειτουργία τους κατά τις επίσημες αργίες και τις αργίες λόγω εορτασμού εθνικού ή τοπικού γεγονότος ή εορτασμού του  Πολιούχου Αγίου του Δήμου.

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και κατά τους θερινούς μήνες ανάλογα με τις τοπικές κοινωνικές ανάγκες και κατά την κρίση του Δημοτικού Συμβουλίου (σχετ. ΚΥΑ αριθμ. 4036/27-7-2001 ΦΕΚ 1128/τΒ/2001).

 

Τα Κ.Δ.Α.Π. μπορούν να λειτουργούν, από Δευτέρα ως Παρασκευή σε μία (1)  ή δύο (2) τετράωρες βάρδιες, με το εξής ωράριο λειτουργίας (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ):

 

Χειμερινό:      Α’  βάρδια 14.00 έως 18.00 μ.μ.

 

                        Β’  βάρδια 18.00 μ.μ. έως 22.00 μ.μ.

 

Θερινό:           Α’  βάρδια 8.00 π.μ. έως 12.00 μ.μ.

 

Β’  βάρδια 12.00 μ.μ. έως 16.00 μ.μ.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ  - ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

 

 

Η δυναμικότητα του Κ.Δ.Α.Π. συνάδει με τη δυναμικότητα των κτιριακών του εγκαταστάσεων, όπως αυτή αναγράφεται στην άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του. Στη περίπτωση που το κέντρο λειτουργεί σε δύο (2) βάρδιες, η δυναμικότητά ορίζεται ανά βάρδια.

 

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις πρέπει να πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές των κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης (Κ.Δ.Α.Π.) που στεγάζονται κατ’ εξαίρεση σε δημόσια σχολικά κτίρια , όπως αυτές ορίζονται Με το Γ.Π.Δ11 οικ /59903 (ΦΕΚ Β 3851/18-08-2021).

 

ΑΡΘΡΟ 6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

 

 

 

Κάθε Κέντρο στελεχώνεται σύμφωνα με την αριθ. Κ.Υ.Α. 4036/27-7-2001 (ΦΕΚ 1128/τ.Β’/2001), όπως συμπληρώθηκε και ισχύει και από το άρθρο 7(προσωπικό) της Υπουργικής Απόφασης με Αριθ. Π.1β/Γ.Π.οικ.14951 (ΦΕΚ 1397/τ. Β/22-10-2001) του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας.

 

Το προσωπικό, το οποίο θα στελεχώνει την κάθε δομή  Κ.Δ.Α.Π. θα ορίζεται από το καθ΄ύλην αρμόδιο όργανο, μετά από αξιολόγηση των αναγκών της κάθε δομής και τον αριθμό των εξυπηρετούμενων παιδιών και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προαναφερόμενες υπουργικές Αποφάσεις.

 

Ειδικότερα

 

Α. Εξειδικευμένο προσωπικό, για τη δημιουργική απασχόληση, ανάλογα με τις δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

 

·       Παιδαγωγός ΠΕ

 

·       Νηπιαγωγός ΠΕ

 

·       Γυμναστής/τρια

 

·       Εικαστικός

 

·       Καθηγητής/τρια Μουσικής, Πληροφορικής, Ζωγραφικής, Θεατρολόγος

 

Οι ανωτέρω θα πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίων Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. ή κάτοχοι τίτλων σπουδών (Δ.Ε.) σχετικών με τη δημιουργική απασχόληση, σχολών της ημεδαπής ή ισότιμων σχολών της αλλοδαπής.

 

Το εξειδικευμένο προσωπικό προσπαθεί να εντοπίσει και να καλλιεργήσει τις ικανότητες και δεξιότητες του παιδιού, να συμβάλλει  στην  κοινωνικοποίηση και την ομαλή ένταξή του στην  κοινωνία.

 

 

 

Β. Με απόφαση του καθ΄ύλην αρμόδιου οργάνου του Δήμου ορίζεται υπεύθυνη/ος δομής, πτυχιούχος Π.Ε. ή Τ.Ε. που θα προέρχεται από το προσωπικό της δομής, με τη μεγαλύτερη εμπειρία στο σχετικό αντικείμενο και θα ασκεί τα καθήκοντα της θέσης αυτής επί πλέον των κυρίων καθηκόντων του.

 

Συνεργάζεται με το εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε τα παιδιά να βοηθηθούν να αναπτύξουν μέσα από τη  δημιουργική απασχόληση, φαντασία και έμπνευση, αγωνιστικότητα, ελευθερία και έκφραση, θάρρος και θέληση.

 

      Επίσης, συνεργάζεται με τον προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία η δομή εντάσσεται στον οργανισμό του Δήμου αλλά και όλους τους προϊσταμένους  των οργανικών μονάδων του Δήμου για θέματα διαχείρισης, οργάνωσης & λειτουργίας της δομής.

 

 

 

Γ.   Προσωπικό καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών

 

Ένα (1) άτομο καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών σε κάθε Κ.Δ.Α.Π., το οποίο ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δομής μπορεί να απασχολείται με σχέση εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης ή σύμβαση έργου ή σύμβαση ανεξαρτήτων υπηρεσιών μετά από απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Δήμου .

 

Το προσωπικό καθαριότητας – βοηθητικών εργασιών εκτελεί τις εργασίες καθαριότητας των εσωτερικών, εξωτερικών χώρων καθώς και κάθε άλλη βοηθητική εργασία που του ανατίθεται από τον υπεύθυνο του κάθε Κέντρου.

 

 

 

Δ.   Στο Κέντρο δύναται να απασχολείται με συμβάσεις έργου και προσωπικό άλλων εξειδικευμένων ειδικοτήτων ανάλογα με το μέγεθος του Κέντρου και τις ανάγκες των εξυπηρετουμένων παιδιών (π.χ. Παιδίατρος, λογιστής).

 

 

 

Το σύνολο του προσωπικού που θα απασχοληθεί σε κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα υποβάλει πιστοποιητικό υγείας, το οποίο θα πρέπει να είναι πάντα σε ισχύ με ευθύνη του κάθε εργαζομένου και σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις, να φυλάσσεται στο αρχείο της δομής στην οποία εργάζεται και να επιδεικνύεται από τον εργαζόμενο σε κάθε έλεγχο των αρμοδίων υπηρεσιών.

 

Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης του προσωπικού είναι σύμφωνες με το ωράριο του κανονισμού λειτουργίας του Κ.Δ.Α.Π. και την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας της κάθε δομής, η οποία χορηγείται από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας.

 

Ειδικότερα, για το προσωπικό καθαριότητας, ως ώρες προσέλευσης και αποχώρησης ορίζονται μία (1) ώρα νωρίτερα από τις ώρες λειτουργίας του Κέντρου.

 

Αδικαιολόγητη απουσία του προσωπικού από το Κέντρο κατά τις εργάσιμες ημέρες & ώρες και χωρίς γραπτή άδεια εγκεκριμένη από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσεται οργανικά το Κ.Δ.Α.Π., δεν επιτρέπεται.

 

Σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο δεν λειτουργεί κάποια από τις βάρδιες των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης  το προσωπικό  οφείλει να  αναπληρώνει τις ώρες εργασίας του σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία συναφή ή παρεμφερή με την ειδικότητά του σε υπηρεσία του Δήμου που θα του υποδειχθεί από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσονται οργανικά τα Κ.Δ.Α.Π.

 

Το προσωπικό υποχρεούται να συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων, να εκτελεί τα καθήκοντά που του αναθέτουν και να φροντίζει για τη διατήρηση πρόχειρου φαρμακείου.

 

Ως προς τις διαδικασίες πρόσληψης, ανανέωσης/παράτασης συμβάσεων, τυπικά προσόντα,  μισθοδοσία, θέματα αδειών κ.ά. θέματα προσωπικού ρυθμίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για το προσωπικό των Ο.Τ.Α. καθώς και σε περίπτωση συμμετοχής σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και από το σχετικό θεσμικό πλαίσιο.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΕΛΕΓΧΟΣ – ΕΠΟΠΤΕΙΑ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

 

 

 

Ο έλεγχος για την καλή λειτουργία των Κ.Δ.Α.Π. διενεργείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της οικείας Περιφέρειας  σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3852/2010 (Φ.Ε.Κ. 87/τ.Α΄/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα “Καλλικράτης”» και τις διατάξεις του Ν.2345/95 (Φ.Ε.Κ. 213/τ.Α΄/95) «Οργανωμένες Υπηρεσίες παροχής προστασίας από φορείς Κοινωνικής Πρόνοιας και άλλες διατάξεις».

 

Την άμεση διοικητική εποπτεία των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης έχει ο προϊστάμενος της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσονται οργανικά και ο νόμιμος εκπρόσωπος των δομών που είναι ο εκάστοτε Δήμαρχος.

 

Ως προς την υλοποίηση της δράσης «Εναρμόνιση Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής», τα Κ.Δ.Α.Π. υπάγονται στον κανονιστικό πλαίσιο  που εντάσσεται το συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ -ΤΗΡΟΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

 

 

 

Κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα πρέπει να τηρεί

 

ð  Μητρώο / αρχείο με τα στοιχεία των εγγεγραμμένων παιδιών ανά βάρδια

 

ð  Μητρώο / αρχείο με τα στοιχεία των εργαζομένων

 

ð  Εβδομαδιαίο πρόγραμμα δραστηριοτήτων – εργαστηρίων

 

ð  Πρόγραμμα δραστηριοτήτων – επισκέψεων εκτός δομής.

 

Το βασικό πρόγραμμα των δραστηριοτήτων του Κ.Δ.Α.Π. πρέπει να υλοποιείται στους χώρους στους οποίους στεγάζεται η δομή, στη Διεύθυνση που αναγράφεται στην άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του και οι οποίοι νομίμως έχουν αδειοδοτηθεί.

 

Σε κάθε δομή Κ.Δ.Α.Π. θα πρέπει να τηρούνται απαραίτητα και να ενημερώνονται καθημερινά από το εκπαιδευτικό προσωπικό της κάθε δομής τα ακόλουθα βιβλία:

 

α) Δραστηριοτήτων /Συμβάντων

 

β) Παρουσίας / Απουσίας παιδιών

 

γ) Παρουσίας / Απουσίας προσωπικού

 

Τα προαναφερόμενα βιβλία, θα πρέπει να είναι θεωρημένα από τον  προϊστάμενο της υπηρεσιακής μονάδας στην οποία εντάσσεται οργανικά το Κ.Δ.Α.Π. και με ευθύνη των εργαζομένων της κάθε δομής.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 9. ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

 

 

 

Οι διατάξεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Κ.Δ.Α.Π. συμπληρώνονται ή τροποποιούνται με απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου.

 

Άλλα θέματα που θα προκύψουν σχετικά με τη λειτουργία του Κ.Δ.Α.Π. και δεν έχουν προβλεφθεί στον παρόντα Κανονισμό Λειτουργίας, θα ρυθμίζονται με απόφαση του ΔΣ του Δήμου.